Ah, Mozart
Unohtumaton hetki poiketa kauniin musiikin vetämänä kirkkoon Munchenissä ja istahtaa penkkiin. Ovenkin olivat mokomat jättäneet kutsuvasti auki.
Hyvin tuttu paikka. Oli useitakin viikkoja jolloin tapasin bändini basistin useammin tuolla kuin treenikämpällä.Kyllä mua tuo Brysselin isku järkytti. Olen niin monesti ollut siellä kentällä lähtötiskillä ja käyttänyt metroa.
Ei toi ikää katso. Eikä järkeä.Kiitos, ollaan liian vanhoja tuollaiseen. Osataan olla ihmisiksi.
Toi "rupsahda rauhassa" on hirveen helppo ymmärtää päin persnettoa.
Nukuttiko hyvinHuomenta
Jostain hoitsusta? Saitko siltä?Heräsin, puurokin jo syöty. Näin muuten irstasta unta
JooNukuttiko hyvin
joo, niitä oli kolmeJostain hoitsusta? Saitko siltä?
Tolleen mä olen ymmärtänyt sen.Toi "rupsahda rauhassa" on hirveen helppo ymmärtää päin persnettoa.
Sitä ei kande tulkita siten, että millään ei ole mitään väliä.
Pikemminkin siten, että viiskymppinen saa olla viiskymppinen. Eikä tartte yrittää olla kakskymppinen ollakseen hemaiseva tai komea.
Tuutko ny tiskaa mun tiskit?
No jopas oli irstastajoo, peräsupot... niitä oli kolme
Pöh, mulla on astianpesukone sitä varten. Selkä ei tykkää tiskaamisesta. Tekee kipiää. Mä voin vaikka pestä pyykit tai leipoa jotakin hyvää.Tuutko ny tiskaa mun tiskit?
Pesin pyykit jo viikonloppuna ja leipookkaan ei ny kannata, kun tulee huomenaamuna lähtö hotelliinPöh, mulla on astianpesukone sitä varten. Selkä ei tykkää tiskaamisesta. Tekee kipiää. Mä voin vaikka pestä pyykit tai leipoa jotakin hyvää.
Jaaha. Seuraneitinä?Pesin pyykit jo viikonloppuna ja leipookkaan ei ny kannata, kun tulee huomenaamuna lähtö hotelliin
juuJaaha. Seuraneitinä?
Mee sen luo pukeutuneena geishaksiJaaha. Seuraneitinä?