Boobabe
Mulla on parempi asu.Mee sen luo pukeutuneena geishaksi
Mulla on parempi asu.Mee sen luo pukeutuneena geishaksi
Mulla on parempi asu.
Ostais jouluksi? Ei olekaan pukki ovella..Tollanenko? Saisit äkkiä Majurin ylös sängystä tai jotain sillä ainakin nousis ylös kun kävisit herättelemään tossa asussa aamumömmöille
Tollanenko? Saisit äkkiä Majurin ylös sängystä tai jotain sillä ainakin nousis ylös kun kävisit herättelemään tossa asussa aamumömmöille
Ei se uskaltais tulla ton asun nähtyään enää ovelle, stalkkailis ikkunan takaa niin että sieltä näkyis vaan punainen hattu ja valkoinen partaOstais jouluksi? Ei olekaan pukki ovella..
Hyvin se menee muru....ja minä täällä vaan kiusaan suaMua odottaa huomisaamuna labratäti neuloineen ja toinen valmiina iskemään mut piuhoihin
kaamee rotku, ei tippus multa lahjojo jos pukki oisinTollanenko? Saisit äkkiä Majurin ylös sängystä tai jotain sillä ainakin nousis ylös kun kävisit herättelemään tossa asussa aamumömmöille
Nou hätä, se on mulle jo niinkuin toinen koti ja mä oon siellä ainakin torstaihinHyvin se menee muru....ja minä täällä vaan kiusaan sua
anteeks, mä en muistanut taaskaan mitään...
*aamuhali* saat siitä hyvästä olla tänään mulle tuhma jos tahdot
Mulla on pitkä takki päällä. Otan sen pois sisällä.Ei se uskaltais tulla ton asun nähtyään enää ovelle, stalkkailis ikkunan takaa niin että sieltä näkyis vaan punainen hattu ja valkoinen parta
Niin mut silti Miten me ees pärjätään täällä niin pitkään ilman sua???Nou hätä, se on mulle jo niinkuin toinen koti ja mä oon siellä ainakin torstaihin
Eli sitten kun pukki on sisätiloissa sopivasti ansassaMulla on pitkä takki päällä. Otan sen pois sisällä.
Otan läppärin mukaanNiin mut silti Miten me ees pärjätään täällä niin pitkään ilman sua???
Eli sitten kun pukki on sisätiloissa sopivasti ansassa
Ei tuu ikävä.Otan läppärin mukaan
Hyvä ja muista sitten kiusata siellä hoitsuja sen minkä kerkeet! Senkin tuhmuriOtan läppärin mukaan
Just joo, itket itsesi uneen joka yöEi tuu ikävä.
Jospa pukeutuis hoitsun vaatteisiin ja menis katsomaan majuria.Hyvä ja muista sitten kiusata siellä hoitsuja sen minkä kerkeet! Senkin tuhmuri
PahJust joo, itket itsesi uneen joka yö
Saa sinne tullaJospa pukeutuis hoitsun vaatteisiin ja menis katsomaan majuria.
Niin saa mutta mulla on metkut mielessä.Saa sinne tulla
ainahan sulla onNiin saa mutta mulla on metkut mielessä.
aattele kun jäisit kiinni siellä ja laittasivat IL ja IS lehtiin isot otsikot sut kannessa kuvattuna valehoitsuna esiintymisestä....kantaisivat sua kainaloista kahden puolin sieltä Majurin huoneesta!!Jospa pukeutuis hoitsun vaatteisiin ja menis katsomaan majuria.
Ai kamala. En kehtais mennä töihin.aattele kun jäisit kiinni siellä ja laittasivat IL ja IS lehtiin isot otsikot sut kannessa kuvattuna valehoitsuna esiintymisestä....kantaisivat sua kainaloista kahden puolin sieltä Majurin huoneesta!!
Ai kamala. En kehtais mennä töihin.