Boobabe
Sinä et kiellä mitään.Mä kiellän
Sinä et kiellä mitään.Mä kiellän
Älä välitä, mä tuen sua. Saat hiplata mun peppua ja tissejä
HmphSinä et kiellä mitään.
La Palman banaaniplantaasitKasvaaks muka espanjassa banaaneja?
*katselee toisella silmällä epäuskoisena "Das boot" elokuvaa*
Jotenkin tosta tuli mieheen ihan mun faija.Mies tuli kotiin ja sanoi vaimolle; "Kohta se alkaa, nyt täytyy ottaa yksi olut."
Vaimo kysyi; "Mikä alkaa?"
Mies vastasi; "Kohtahan näet, ehtisköhän ottaa toisen oluen ennen kuin se alkaa?"
Kuudennen oluen kohdalla vaimo totesi, että; "Saat*nan saat*ana, äijä tulee kotiin ja heti ovesta päästyään alkaa kiskomaan kaljaa."
Mies totesi; "No niin - nyt se alkoi."
KasvaaKasvaaks muka espanjassa banaaneja?
Kasvaaks muka espanjassa banaaneja?
ei muutako kurkumaa vaan naamaan niin kyllä se lähteeIltawilleroiset
Joulutortut valmiina, ipanat lotranneet saunassa itsensa putipuhtaiksi ja paasevat rauhassa herkuttelemaan...
...ja ma vilahdan kohta saunaan .
Mutta mitahan hittoja ma taman rakiksen kans teen*malttamaton*? Helpottais niin kummasti kun sais ton paakkosen irti ja vois potkasta sen kuuhun....
Siis mun vanhempi tytär tänään ihan oikeati sekoitti kurkumaa hunajaan ja läästi naamaansa naamioksi.ei muutako kurkumaa vaan naamaan niin kyllä se lähtee
No ei kylla lahe! Mulla tulee kurkuman maku jo niin lapi etta kohta en varmaan ollenkaan pysty sita edes kayttamaan...ei muutako kurkumaa vaan naamaan niin kyllä se lähtee
...ei sulla tainnu siina kuvassakaan olla pelkkia villasukkia..etta merkit on kylla mummoutumisen ja emannyksen suuntaan aika pahat ....Pistin mutsille kuvan ruttunaaman villavaatteista. Vastaus: no niin, rupeehan sinustaki vanhemmiten löytymään kunnon perheenemäntä
Vastasin että äiti hei, nyt on vuosi 2016, ei 1956. Villasukat ei tee perheenemäntää
Pete who?Pete Parkkonen *huokaus*