The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miehen logiikka:
Pyydä naista ulos ja kerro, että sulla on poikkeuksellisesti vapaailta. Nainen pyytää lapsenvahdin, valmistautuu lähtöön ja soittaa kysyäkseen tarkempaa aikataulua ja sijaintia, ja vastaus on "oon just lähössä roihikseen frendin tykö saunomaan, en viitti perua sovittuja menoja niin voin koodailla sitten kun lähen sieltä, mut en osaa yhtään sanoo aikataualua."

Ja emme kuulleet hänestä enää. Mitä vittua Hermanni :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Miehen logiikka:
Pyydä naista ulos ja kerro, että sulla on poikkeuksellisesti vapaailta. Nainen pyytää lapsenvahdin, valmistautuu lähtöön ja soittaa kysyäkseen tarkempaa aikataulua ja sijaintia, ja vastaus on "oon just lähössä roihikseen frendin tykö saunomaan, en viitti perua sovittuja menoja niin voin koodailla sitten kun lähen sieltä, mut en osaa yhtään sanoo aikataualua."

Ja emme kuulleet hänestä enää. Mitä vittua Hermanni :ROFLMAO::ROFLMAO:

aha, onhan se hyvä saunoakin joskus
 
Miehen logiikka:
Pyydä naista ulos ja kerro, että sulla on poikkeuksellisesti vapaailta. Nainen pyytää lapsenvahdin, valmistautuu lähtöön ja soittaa kysyäkseen tarkempaa aikataulua ja sijaintia, ja vastaus on "oon just lähössä roihikseen frendin tykö saunomaan, en viitti perua sovittuja menoja niin voin koodailla sitten kun lähen sieltä, mut en osaa yhtään sanoo aikataualua."

Ja emme kuulleet hänestä enää. Mitä vittua Hermanni :ROFLMAO::ROFLMAO:
kuulostaa siltä että oli tullut pyydettyä useampaakin daamia (kaiken varalta) ulos ja kävi niin hassusti että joku toinen suostuja vei pidemmän korren
 
Ensimmäisen adventin kunniaksi on hyvä haravoida pihaa ja kerätä omppuja
Ensimmäistä adventtia juhlistaakseen voi myös varata pyykkituvan 13 - 15 ja sillä aikaa kun koneet tekee duunia voi itte vähän näyttää nukkumaluukun lattialle imuria ja tiskeille harjaa. Mut sit kolmen jälkeen pitää asettaa takamus sohvalle ja alkaa töllöttämään Poirottia.

Rajansa se on riehumisellakin, ainaskin näin adventtisunnuntaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun pitäis vielä vääntää yks tentti tänään. Suunnitelma on lähtee kaverin työ mellunmäkeen, laittaa lapsille leffa pyrimään, kusta tentti juosten, sit hoidan kipeetä ja hampaita tekevää vauvaa et kaveri saa nukkua päiväunet.
 
Huomentapäiv...tai siis morjens, kun kellokin on vaikkajamitä :)

Adventtii adventtii...adventtii advent...joo, se siitä jollotuksesta(y)

Hjuva päivä hjerata aivan liian aikaisin(mun mielestä, ipanoitten mielestä liian myöhään - sen takia astetta säpäkämpi herätys :D)...mutta kun ajoissa herää niin onpahan aikaa sitten siihen..

..itsensä herättelemiseen:barefoot::D

Ulkona kiva pikkupakkanen ja sataa mannaryynilunta:love:. On ihan älyttömän liukasta, tuli testattua pihamaalla ja reinon kans liikenteessä. Muistakaa ne turvavälit ja se, että Vatasen mieli ja omat kädet ja jalat on puishuonoyhdistelmä:notworthy:..

Mutta- ekana adventtina on aika kivaa rötväillä ja oleilla ja hiljaksiin houkutella. Tiedossa hiukan tuonnempana joulutorttujen tekemistä- ipanat tekevät :)- ja taijan vaihtaa keittiöön ja ruokahuoneeseen jo jouluverhotkin.
Ja ennen kuin tulee uliulinaa ettei verhoja tartte jouluksi vaihtaa, pölijää hommaa, niin vaihdan koska - mä voin:love:

Tippetappi vaan sullekin, tonttusii on jo liikenteessä:rolleyes::love:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä