The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
awwww nyt on ihan sellaset fiilikset että tekis mieli antaa jollekin kunnon lumipesut:love:
Ongelmia on oikeestaan kaksi:
1) kyseessä on sen verran iso kaveri ettei mulla olis toiveitakaan edes kampata sitä hankeen...ei vaikka roikkuisin koko pienellä elopainollani sen nilkassa..ja nylkyttäisin kumoon...lopputulos ois se, että mut kannettais yhdellä kädellä sinne hankeen...:love:
2) ei tuolla ole luntakaan kuin muutama sentti:notworthy::oops:
 
Pitääkö olla huolissaan? Alanko mummoutua pahasti?

Eilen kudoin kaulaliinan ja toisen lapasen, tänään toisen lapasen ja alotin villasukat. Nopeita tehdä kun ovat kokoa ruttunaama
Mun mummo oli niin innokas kutomaan, että hänen kuoltuaankin mulla oli vielä 15 vuoden päästäkin useita pareja villasukkia ja lapasia
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pitääkö olla huolissaan? Alanko mummoutua pahasti?

Eilen kudoin kaulaliinan ja toisen lapasen, tänään toisen lapasen ja alotin villasukat. Nopeita tehdä kun ovat kokoa ruttunaama
Sitä varten muksut syntyy pieninä. Että mummot ehtii totutella neulomiseen tehden ensin pieniä harjoittelukappaleita.

Kyllä tossa vaiheessa kaikki toivo on menetetty
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mää meen ny pihalle heilumaan
Mä just tulin.

En tosin heilumasta vaan hakemassa tuon yhden juhlahumusta puis. Ja ihan vain huomatakseni että sillä välin oli taas toi yks puolestaan äänestänyt jaloillaan eli tehnyt katoamistempun.

Siihen ei varmaan mitenkään liittynyt se, että ite lähtiessäni sanoin että olis hiukan yhteistä puuhastelua:barefoot::D...hitaalla käyn kun en osaa suutani kiinni pitää, joten - puuhastelenpa sitten keskenäni :D
 
Sunnuntaipäivää ketjuun :)
Päiväkahveet juotu :coffee: kun kotiuduin kaupasta.

Täällä on tullut kunnolla lunta :love::love: ja sataa edelleen hiljalleen. :)

Käääk on sellainen olo,että saattaa flunssa iskee :cautious::sneaky: toivottavasti ei. Huomenna & tiistaina olis töitä ja pitäis viimmeistään viikonloppuna ostaa loput lahjat siskonlapsille
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä