The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja mitä Laila Kinnusesta sanoin asken niin se pätee kenen tahansa.

Aki Louhela on hemmetin taitava lauluntekijä, mut tolla levyllä stemmat korvaa kone, basistia en tunnista, rummut on korvattu sampleilla. Vaikka kuinka olis miten, niin Aki itte ei ole neljä kitaristia, basisteja en pysty tunnistamaan.
Rumpaleita taas tässä mailmassa tunnistan vähintään sata, koska henkilökohtainen tatsi on sama kuin allekirjoitus. Ei ny ylipäänsä voi erehtyä siitä soittaako rumpuja Ringo vai Kuoppis.
Jos ny jotain tunnistettavaa vaan on jätetty jäljelle. Oikeesti.

50 tai 60 lukujen musaa mä pystyn kuuntelemaan tietäen, että homma on kiinni taidoista ja osaamisesta.
Tän vuosituhannen musassa aina tulee mieleen se, että Britney Spearsistakin saadaan laulaja. Niinpä.

Jos toi pitäis vetää Brittan laulutaidon varassa, niin kaikki olis kusessa. Jos tilalla olis Laila Kinnunen niin tekniikka vois vaan munata hänen esiintymisensä.
 
Ai nii, Lispetille.

Sinä olet ns. fiksu likka ja suo anteeksi likoittelu. Se ei ole asian pointti. Mun kanssani koska tahansa saa olla eri mieltä iästä tai sukupuolesta riippumatta. Minkäs minä sille voin, että kaikki ovat väärässä? Minäkin voin joskus olla väärässä mutta sitä päivää ei ole vielä nähty.

Mutta ei. Semmoiset ratkaisut joissa puolustetaan tasa- arvoa vähentämällä tasa- arvoa eivät kuulu minun pieneen maailmaani.

Ja usko pois, minä olen se joka viimeiseen veripisaraani asti puolustan sinun oikeuttasi olla väärässä. Olen sen valan vannonut ja valani pidän.

Mutta ei. sananvapaus, ilmaisuvapaus ja moni muu vapaus ovat niin hemmetin tärkeitä asioita, että jos joku niitä väärinkäyttää niin siihen ei pidä puuttua. Jos sen osaa tehdä solvaamatta, kiihottamatta tai muutoin syyllistymättä rikokseen.

Jos sinä tai minä olemme eri mieltä, niin onko vika
1) Sinussa
2) Minussa
3) Mitävitussa

Kandeis oikeesti kenen tahansa miettiä. että se on vain kohta 3 joka saa olemaan eri mieltä ja silloin kandee kysyä, että miksi vitussa?
 
Ai nii, Lispetille.

Sinä olet ns. fiksu likka ja suo anteeksi likoittelu. Se ei ole asian pointti. Mun kanssani koska tahansa saa olla eri mieltä iästä tai sukupuolesta riippumatta. Minkäs minä sille voin, että kaikki ovat väärässä? Minäkin voin joskus olla väärässä mutta sitä päivää ei ole vielä nähty.

Mutta ei. Semmoiset ratkaisut joissa puolustetaan tasa- arvoa vähentämällä tasa- arvoa eivät kuulu minun pieneen maailmaani.

Ja usko pois, minä olen se joka viimeiseen veripisaraani asti puolustan sinun oikeuttasi olla väärässä. Olen sen valan vannonut ja valani pidän.

Mutta ei. sananvapaus, ilmaisuvapaus ja moni muu vapaus ovat niin hemmetin tärkeitä asioita, että jos joku niitä väärinkäyttää niin siihen ei pidä puuttua. Jos sen osaa tehdä solvaamatta, kiihottamatta tai muutoin syyllistymättä rikokseen.

Jos sinä tai minä olemme eri mieltä, niin onko vika
1) Sinussa
2) Minussa
3) Mitävitussa

Kandeis oikeesti kenen tahansa miettiä. että se on vain kohta 3 joka saa olemaan eri mieltä ja silloin kandee kysyä, että miksi vitussa?
laitas taas korkkia kiinni päin. :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä