The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aksu kuulehan,
tiiätkös missä voin kuunnella Lailan lumineito?
Jostakin kuulin että tuollanenkin piisi on, mutta emmää ainakaan löyvvä mistään sitä.:cautious:
 
vähän vois rauhottua sen Jallun kanssa, kamalaa katella jo. o_O
Viimeksi kun mulle reaalimaailmassa noin sanottiin, niin ilta pari tuntia myöhemmin sanojan osalta päättyi siihen, että jouduin kantamaan hänet kotiin ennen palaamistani nurkkabaariin. Siis hänen kotiinsa. Poliisia ei viittitty vaivata. Väärin, koska kukaan pöydästä ei ollu mikään lääketieteen asiantuntija sanomaan, että onko oma sänky vai sairaala oikee paikka.

Luotimme juoppojen asiantuntemukseen ja siihen, että neito ei kaipaa sairaanhoitoa tai poliisia vaan ihan oma sänky riittää.

Kämpille mentäessään jouduin kaivamaan käsilaukustaan avaimet. Hänestä itsestään ei siihen ollut. Rikos.
Eteisessä oli oksennusämpäriksi kelpaava siivousämpäri johon valutin pohjalle hieman vettä. Rikos, koska minulla ei ole mitään asiaa hänen kylpyhuoneeseensa. Hän on pyytänyt minua viemään vain kotiinsa, semmoiset 30 kertaa matkan varrella.

Kun hänellä seuraavana päivänä oli silmä mustana niin yhtälöhän oli selvä; minut on viimeksi nähty hänen seurassaan.

Mutta mä en lakkaa ihmisistä välittämästä sen perusteella mitä pahantahtoiset kielet saavat minusta päähänsä kertoa.
He eivät tiedä mistään mitään, eivät osaa mistään mitään mutta mielellään levittävät kaikenlaista paskaa.
 
ai niin Boobsi:love: Mutta varo jos se tarjoo sulle likööriä...tai no mitä mä sua siitä varoitan, sähän vaan tyksit sen ansoista muutenkin:ninja::LOL:
Kahden kanssa mä vielä kuvitelmissani jotenkin pärjäisin.
Kolme on ehdottomasti liikaa.

Yksi on enemmänkin kuin tarpeeksi jos hän on Peppi.

Jos yksi on Justiina niin keksin kyllä tapoja olla mahdollisimman paljon poissa kotoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä