Onkos Lipsukan aamumömmöt unohtunu nauttia, kun joululauleskeluja keskellä kesää linkittelet?
Hieno juttuNiin, mä oon kotona taas joo. Kävin kuuntelemassa tohtoria meikussa, eikä se keksiny mitään moitittavaa
En ikinä eläessäni, mutta annostus pieneneeHieno juttu
Eli pääset pian irti mömmöistä?
No sekin on hyvä, että pienenee edesEn ikinä eläessäni, mutta annostus pienenee
Toki saa, mut sprintteri on hommassa vähän huono.Näyttivät ajavan täällä kerrostalon pihamaalta lunta autolla jossa edessä puskulevy.
Saiskohan sellaisen sprintteriinkin? sit vaan talveksi kylkeen tarrat "pihatien auraus euron per metri.
Vois ottaa toisen kupin kahvia vaikka lääkkeeks.Onkos Lipsukan aamumömmöt unohtunu nauttia, kun joululauleskeluja keskellä kesää linkittelet?
Nii, joo mielenhäiriössäVois ottaa toisen kupin kahvia vaikka lääkkeeks.
No iteppä avasit jouluketjun ni ajattelin että...
No mikä hiivatti sitä mieltä ny häiritteepi. Tuollee antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.Nii, joo mielenhäiriössä
vähän vois rauhottua niitten mömmöjen kanssa, kamalaa katella jo.
Me juotiin vasta eilen ekat klökit "tälle joululle".kyllähän joulua saa jo alkaa hypettämään, sehän on kohta marraskuu puolessa
meillä lapset on myyny jo toistakymmentä joulukalenteria ja kölkiä on juotu mukitolkulla
vähän vois rauhottua niitten mömmöjen kanssa, kamalaa katella jo.
meillä on ollu vaan sitä tavallista, pitääki kokeilla tota reemiumiaMe juotiin vasta eilen ekat klökit "tälle joululle".
Oliki ihan hiivatin hyvää! Ainoa oikea klöki on Marlin perinteinen tai premium.
Yritin eilen vertailla mitä eroa niissä on, ni premium on kaiketi himpan verran ei niin makee.
Mä sain keskiviikkona ekat gölgit.Me juotiin vasta eilen ekat klökit "tälle joululle".
Oliki ihan hiivatin hyvää! Ainoa oikea klöki on Marlin perinteinen tai premium.
Yritin eilen vertailla mitä eroa niissä on, ni premium on kaiketi himpan verran ei niin makee.
vejitkö raakana vai lorrauttikko joukkoon tilkan kosandeerusta?Mä sain keskiviikkona ekat gölgit.
Voi pyhä sylvi sentään, nyt meni kuule kuppi nurin!glögi on pahaa
maistuu ihan oksulle.
Oonhan mä sulle sitä tarjonnut joka välissä mutku ei sulle kelpaa muun kuin reksin persus...*viheltelee ja lähtee peppu keikkuen puish*Voi pyhä sylvi sentään, nyt meni kuule kuppi nurin!
Se vielä menee ettet anna persettä, mutta että et tykkää klökistä ni RISTUS!
Punaviiniä, rusinoita ja pippuria siinä tais olla. En kyl muista mikä jännä pippuri oli, ku kaveri tarjoili.vejitkö raakana vai lorrauttikko joukkoon tilkan kosandeerusta?
*läväyttää kunnon litsarin Ellun peppuposkelle - tuhma tyttö!*Oonhan mä sulle sitä tarjonnut joka välissä mutku ei sulle kelpaa muun kuin reksin persus...*viheltelee ja lähtee peppu keikkuen puish*
Heyyy sä annoit mulle alapeukun
Voi pyhä sylvi sentään, nyt meni kuule kuppi nurin!
Se vielä menee ettet anna persettä, mutta että et tykkää klökistä ni RISTUS!
Oi. Laila Kinnunen.