Boobabe
Pikkasen juu.Tylsää on täälläkin
Pikkasen juu.Tylsää on täälläkin
TÄHOlin perjantaina oopperassa ja se oli niin hieno! Mulla soi edelleen kaikki ne aariat päässä
En tiedä siitä, mutta mene heti lääkäriin, kun JOS sulla on kehittymässä megacolon, se toksinena on hengenvaarallinen. Eihän siitä kukaan kerro, mut jos haluat, kurkista kuvia siitä. Olisko sulla jotain rasvaa, millä sen sais rauhoittumaan? Hiilaria ei kannata ottaa nyt yhtään, ei eds hunajaa. Et nimittäin pysty nukkumaan, jos se ei rauhoitu. Enkä tosiaan halua pelotella nytJospa Cuplaton auttaa.
Sä voisit sitten keksiä meille muille tänne tekemistä ja hulinaaMulla e oo tylsää
Oijoijoi!! Mikä se oli - huono muisti vaivaa, sori - Figaron häätkö? Puvustus tais olla mahtava ...oliko hyvät paikat ?Olin perjantaina oopperassa ja se oli niin hieno! Mulla soi edelleen kaikki ne aariat päässä
Hyvä etten oo ainutMullakin on tylsää
Röyhtäse vaan ihan kunnolla*vieno röyhtäisy*
Hei c'mon hani, täällä on toi DeeDee paikalla...kyllä se elo hulinaks kohta äityy pyytämättäkin...Sä voisit sitten keksiä meille muille tänne tekemistä ja hulinaa
No et Mä yritin saada Jääkisulta apua mutta ei se mokoma ees vastaa mun viestiin *laahustaa pää painuksissaan ympäriinsä*Hyvä etten oo ainut
Ei ole. Hunajaa en voi syödä allergian takia.En tiedä siitä, mutta mene heti lääkäriin, kun JOS sulla on kehittymässä megacolon, se toksinena on hengenvaarallinen. Eihän siitä kukaan kerro, mut jos haluat, kurkista kuvia siitä. Olisko sulla jotain rasvaa, millä sen sais rauhoittumaan? Hiilaria ei kannata ottaa nyt yhtään, ei eds hunajaa. Et nimittäin pysty nukkumaan, jos se ei rauhoitu. Enkä tosiaan halua pelotella nyt
Röyhtäse vaan ihan kunnolla
Hunajaa voi hieroa iholle ja mennä sen jälkeen (yhdessä) saunaanEi ole. Hunajaa en voi syödä allergian takia.
Olin perjantaina oopperassa ja se oli niin hieno! Mulla soi edelleen kaikki ne aariat päässä
Heti kun heität metukkas pöydällePankaas tytöt tissit näytille
Ulkoisesti voi kai käyttää. Mulla ei ole saunavuoroa. Hutsita yksin mennä.Hunajaa voi hieroa iholle ja mennä sen jälkeen (yhdessä) saunaan
..mää kyllä sulle vastasin mutta sä oot hätähaara ...hilavitkutin käy nyt hämäläisittäin..No et Mä yritin saada Jääkisulta apua mutta ei se mokoma ees vastaa mun viestiin *laahustaa pää painuksissaan ympäriinsä*
Kisulla on niin ihanan kupliva mielikuvitus ja pirtsakka olemus, että varmasti keksis äkkiä meille elämää ja touhua tänne Mutta kun ei
Ne on nähty jo.Pankaas tytöt tissit näytille
Ole hiljaa siellä!!*ufopääkkönen*Pankaas tytöt tissit näytille
ai, sori en nähnyt..mää kyllä sulle vastasin mutta sä oot hätähaara ...hilavitkutin käy nyt hämäläisittäin..