Ostereissa semmoinen jännä juttu että yli 80% kantaa herpesvirusta. Sillä mielin sit tuoreita ostereita naamariin. Niin ja kyllä, sama virus kuin ihmisillä.Ai nii, tosta pullien vaikutuksesta tuli mieleen kun isoppojat kertoivat kaverille, että ostereilla olis "semmoinen" vaikutus.
Kaveri sit jälkeenpäin sanoi, että isoppojat liioitteli. Hän oli kakstoista syönyt ja vaan viis oli toiminu.
Aika paha paikka.Majuriko se siinä ottaa aurinkoa meetwursti paljaana?
hyiii, sitä paitsi ne on ihankuin jotain räkääOstereissa semmoinen jännä juttu että yli 80% kantaa herpesvirusta. Sillä mielin sit tuoreita ostereita naamariin. Niin ja kyllä, sama virus kuin ihmisillä.
No mitäs mä ostereilla tekisin?Ostereissa semmoinen jännä juttu että yli 80% kantaa herpesvirusta. Sillä mielin sit tuoreita ostereita naamariin. Niin ja kyllä, sama virus kuin ihmisillä.
No voit kasvattaa niitä munaskuja ja ihailla lopputulosta aina peilistäNo mitäs mä ostereilla tekisin?
Mulla on munkin munaskut. Olemassa vaan varmuuden vuoksi.
Kivikylän nakit ja lihapullat on hyviäSemmonen kun vanhanajan kivikylän perinteinen nakkihässäkkä jonka nimeä en ilmeisesti muista on kyllä kerran kesässä ihan ok mutta emmää nuita nakkiloita ja makkaroita nuin niinku muuten oikein tykkää syödä
Plussa jakaa palkintoja.Mitä noi palkinnot tarkoittaa? Mulle tuli ilmo: Sinut on palkittu 'I LOVE IT
Kun siis kyllähän mä sitä asiaa rakastan, mutta mistä kaksplus sivukin sen tiesi?
Valaise toki enempiMitä noi palkinnot tarkoittaa? Mulle tuli ilmo: Sinut on palkittu 'I LOVE IT
Kun siis kyllähän mä sitä asiaa rakastan, mutta mistä kaksplus sivukin sen tiesi?
*laittaa valot päälle* Noin, heti auttoiValaise toki enempi
Ihanaa, mä tahdon talon järvenrannaltaPlussa jakaa palkintoja.
Se ois kiva.Ihanaa, mä tahdon talon järvenrannalta
Omalla laiturillaSe ois kiva.
Ja vene.Omalla laiturilla
Syömisessä ottaa päähän se, että vaikka tänään söis kuinka niin huomenna on taas nälkä.Pitäskö syödä jotakin ruokaa?
Sanos muuta.Syömisessä ottaa päähän se, että vaikka tänään söis kuinka niin huomenna on taas nälkä.
Sais toi tankkausväli olla vähän pitempi.
Kurise sille takaisin, juttelette sillai ja vaihtelette ajatuksia..Kauhee kurina vatsassa.
Syön jotakin.Kurise sille takaisin, juttelette sillai ja vaihtelette ajatuksia..
Taiiiii voisit vaikka syödä jotain
Kurkuman puuteNyt vatsassa on jotakin muuta. Ihanku suolistolla olis bileet.