Mitä kummaa...eikö siinä korissa ollutkaan valmiina sinkku???Sittarissa oli sinkkukoreja. Olisko pitänyt käyttää sellaista?
Huijausta*hmpfh - paheksun*
Mitä kummaa...eikö siinä korissa ollutkaan valmiina sinkku???Sittarissa oli sinkkukoreja. Olisko pitänyt käyttää sellaista?
Tyhjä kori.Mitä kummaa...eikö siinä korissa ollutkaan valmiina sinkku???
Huijausta*hmpfh - paheksun*
Tottakai, tuo olis auttanut sun aiempaan unipulmaankin oikein loistavastiSittarissa oli sinkkuorgiat. Olisko pitänyt käyttää sellaista?
Veri huonoa markkinointia sittenTyhjä kori.
Syö pullia, se kasvattaa kull..Kauppa ja apteekkihommat hoidettu,ruoka uunissa ja pullataikina nousee
Teen pullia ja vien huomenna siskolle ja lapsille ja vähän muutakin sinne.
Pari pullaa maistaa itekkin
Mulla ei oo kull.. mutta miehellä olis,ei vaan taija mun syömiset siihen tehotaSyö pullia, se kasvattaa kull..
Höpötä vaanJuu, ei tästä tuu mitään. Kaikkee sitä taas höpöttää.
Syötä pulla sille.Mulla ei oo kull.. mutta miehellä olis,ei vaan taija mun syömiset siihen tehota
Joo pitää syöttääSyötä pulla sille.
ja paketti kortsujaNythämmäsen kekkasinkin.
Painun markettiin, hyppään ostoskärryyn ja laitan siihen lapun "sinkkukärry".
Ajan säästämiseksi pitäis vissiin esitäyttää sitä kärryä sillai, et siinä olis valmiina parin päivän varaosat. Niinku olutta, makkaraa, puhtaat kalsarit ja deodorantti.
Hilaa kärry tänne.Nythämmäsen kekkasinkin.
Painun markettiin, hyppään ostoskärryyn ja laitan siihen lapun "sinkkukärry".
Ajan säästämiseksi pitäis vissiin esitäyttää sitä kärryä sillai, et siinä olis valmiina parin päivän varaosat. Niinku olutta, makkaraa, puhtaat kalsarit ja deodorantti.
Elluneeen*huutelen keittiöstä*...elä kauheesti viitti ihmetellä, tulee pää kippeeksi..
Ja sitten paljon rusinoita pullaanKauppa ja apteekkihommat hoidettu,ruoka uunissa ja pullataikina nousee
Teen pullia ja vien huomenna siskolle ja lapsille ja vähän muutakin sinne.
Pari pullaa maistaa itekkin
noin se kuulema oikeesti menee.Syö pullia, se kasvattaa korvia..
En ole koskaan kuullut tuota.noin se kuulema oikeesti menee.
Siin sulle hyvä avatarkuva
Hani nyt kuulit *puristaa munkeista*En ole koskaan kuullut tuota.
tai kul.. makarvoja.En ole koskaan kuullut tuota.