Boobabe
Just tuota en halua.Tutustut baarissa johonkin kivaan ja kuiskaat viekoittelevasti korvaan ''Meille vai teille, kultasein'' Siitä se lähtee..kuulemani mukaan
Just tuota en halua.Tutustut baarissa johonkin kivaan ja kuiskaat viekoittelevasti korvaan ''Meille vai teille, kultasein'' Siitä se lähtee..kuulemani mukaan
jonnekkin lähtee varmasti. (korjasin vähän)Tutustut baarissa johonkin kivaan ja kuiskaat viekoittelevasti korvaan ''Meille, teille vai eriteille, kultasein'' Siitä se lähtee..kuulemani mukaan
Sielläkin sä voit tutustua johonkin kivaan ja pokaat sen kassallaMä hilppasen nyt kaupoille. See ya later.
Mulla taas näkyy siten, että mun ja päättömän viestit on samalla numerolla ja Elenan mua ennen kirjoittama viesti on sit seuraava.Mä näen AK:n viestin kahtena.
sulle on turha kyllä sanoa että korkki kiinni.Mulla taas näkyy siten, että mun ja päättömän viestit on samalla numerolla ja Elenan mua ennen kirjoittama viesti on sit seuraava.
Niin, pääsit mun taakse lällätilääMulla taas näkyy siten, että mun ja päättömän viestit on samalla numerolla ja Elenan mua ennen kirjoittama viesti on sit seuraava.
Kukas sitä nyt tuntemattoman kanssa. Aina voi kysyä nimen ensin.No niin mutta en halua tuntematonta sen takia.
Kyllä se on taas alkukuun jälkeen ollut kiinni ja jos jostain sais palan selkärankaa niin pysyiskin kiinni.sulle on turha kyllä sanoa että korkki kiinni.
syöt niinkun hevoinenKauppaan ja sen jälkeen
*halaaruttaan*Huomenta, toivottavasti päivä menee hyvin. Lähden kohta sairaalaan toimenpidettä varten.
Way to go, Frank !!Kyllä se on taas alkukuun jälkeen ollut kiinni ja jos jostain sais palan selkärankaa niin pysyiskin kiinni.
sano savolaisukko kun ruotsalaista söi.kovvoo hommoo
...mä käyn niiiiin hitaallasano savolaisukko kun ruotsalaista söi.
Juu kyllä herra kenraalisyöt niinkun hevoinen
tai sen hevoisen.