The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joo, mä lähen kauppaan ostamaan salmiakkii
Varmaan kannattaa muistaa grillattavakin, ettei tarvi turhaan kävellä pakokaasuissa? Miten ne grillisavut keuhkoille tekee, kun moni ei siedä edes kynttilöistä tulevaa savua. Mun salmiakkihimot loppuivat kerran siihen, kun söin Supersalmiakkia illan aikana yksin koko pikku rasiallisen (tanskalaisille lapsille ei saa antaa ollenkaan sitä!) ja olinpa syönyt samana iltana Kingis- salmiakkijäätelönkin, missä varmaan oli monta muutakin myrkkyä. No, pyörryin vaan, mutta ei siitä sen kummempaa koskaan tullut. Hyvä et ei ollut lätäkköjä eikä kuraojia lähellä, mun kannalta katsottuna. ---Ihan vaan vinkiksi kerron.
 
vierailija
jos ihminen on terve niin se ei pyörry tollaseen. :rolleyes:
Niinhän minäkin luulin siihen asti. Menin jopa sydänfilmiin seuraavana päivänä ja tekivät muitakin testejä. Mitään lääkkeitä ei ollut käytössä silloinkaan, mutta onhan siitä varmaan 15 vuotta aikaa. Olisko ollut kiikaa ammoniumkloridia vaikka siinä jäätelössä? Valmistusvirhe? En valittanut tietenkään siitä.
Ammoniumkloridi mainitaan spc fimea -listassa, joten ei se ihan mitäänsanomaton aine ole. Mun kiintiö vaan tuli täyteen. Mausta tykkäisin toki edelleen(y)
 
vierailija
Kaupassa käyty ja lounas syöty,salaattia :) :)
Kerrankin prismalla oli hyvä etu, smoothiepakasteet 2 € ps,neljä sai ostaa :):p
Pitäis viellä käydä tokmannilla
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä