Varmaan kannattaa muistaa grillattavakin, ettei tarvi turhaan kävellä pakokaasuissa? Miten ne grillisavut keuhkoille tekee, kun moni ei siedä edes kynttilöistä tulevaa savua. Mun salmiakkihimot loppuivat kerran siihen, kun söin Supersalmiakkia illan aikana yksin koko pikku rasiallisen (tanskalaisille lapsille ei saa antaa ollenkaan sitä!) ja olinpa syönyt samana iltana Kingis- salmiakkijäätelönkin, missä varmaan oli monta muutakin myrkkyä. No, pyörryin vaan, mutta ei siitä sen kummempaa koskaan tullut. Hyvä et ei ollut lätäkköjä eikä kuraojia lähellä, mun kannalta katsottuna. ---Ihan vaan vinkiksi kerron.Joo, mä lähen kauppaan ostamaan salmiakkii
jos ihminen on terve niin se ei pyörry tollaseen.olinpa syönyt samana iltana Kingis- salmiakkijäätelönkin, missä varmaan oli monta muutakin myrkkyä. No, pyörryin vaan,
Niinhän minäkin luulin siihen asti. Menin jopa sydänfilmiin seuraavana päivänä ja tekivät muitakin testejä. Mitään lääkkeitä ei ollut käytössä silloinkaan, mutta onhan siitä varmaan 15 vuotta aikaa. Olisko ollut kiikaa ammoniumkloridia vaikka siinä jäätelössä? Valmistusvirhe? En valittanut tietenkään siitä.jos ihminen on terve niin se ei pyörry tollaseen.
"Ammoniumkloridia ei saa käyttää, jos potilaalla on vaikea munuaisten tai maksan vajaatoiminta". luki Kvillan tiedoissa. En käytä yskänlääkkeitä, koska yskä paranee useimmiten yskimällä.jos ihminen on terve niin se ei pyörry tollaseen.
taidampa itsekkin lopettaa noin tyhjänpäiväisen valmisteen käytön"Ammoniumkloridia ei saa käyttää, jos potilaalla on vaikea munuaisten tai maksan vajaatoiminta". luki Kvillan tiedoissa. En käytä yskänlääkkeitä, koska siinä ei ole kurkumaa.
http://www.finfami.fi/28-labyrintti/263-laby-409"Ammoniumkloridia ei saa käyttää, jos potilaalla on vaikea munuaisten tai maksan vajaatoiminta". luki Kvillan tiedoissa. En käytä yskänlääkkeitä, koska yskä paranee useimmiten yskimällä.
Väitätkö, että migreeninestoon olisi käytössä sellaisia?taitaa olla ne mielialalääkeet ollu ottamatta sen 15 vuotta.
mmm^^taitaa olla ne mielialalääkeet ollu ottamatta sen 15 vuotta.
Sulla on jotain naamalla...suupielessä...jotain valkosta töhnää *ojentaa paperia* No niih ja nyt sitten nassu puhtaaksi nainen
laitas korkki kiinni, nyt on tiistai.Mä näen AK:n viestin kahtena.
Hups, kiitti.Sulla on jotain naamalla...suupielessä...jotain valkosta töhnää *ojentaa paperia* No niih ja nyt sitten nassu puhtaaksi nainen
En näe enää.laitas korkki kiinni, nyt on tiistai.
Nainen sä tarttet vauhtia vällyjen väliin niin rauhottuu noi sun unetNukuin päikkärit ja näin taas omituisia unia.
No niin mutta en halua tuntematonta sen takia.Nainen sä tarttet vauhtia vällyjen väliin niin rauhottuu noi sun unet
Tutustut baarissa johonkin kivaan ja kuiskaat viekoittelevasti korvaan ''Meille vai teille, kultasein'' Siitä se lähtee..kuulemani mukaanNo niin mutta en halua tuntematonta sen takia.