The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moimoimoimoimoiiiikkaaaa!!!:)

Tiiätkö mitäkö?

Et tiiä...mie kerron. Mä oon niin....iiikkkk!!!:D...Tiiätkö kun oot niin onnellinen ja ilonen että väkisinkin ja tahtomattas hymyilet oikeen levvveesti ja sua naurattaa ja hepuloittaa ja pirskahteluttaa :)....


Mulle tapahtu tänään yks niin ihuna juttu ja kuulema vaan sen takia kun oon näin ihana :rolleyes: (pjaiskonmarjat oo :barefoot: - kuhan toi yks työkaverintekele louskutti lämpimikseen:D ) ja yllärikilleriksi vielä halattiinkin :D....mutta siis iiiikkkk!!!! Ja musiikki :love:...




Ja anteeks etukäteen:notworthy:...mä saatan mennä vielä astetta kamalampana joten...koettakaa nyt kestää..jotenkin..kurkuman voimilla (y):D



Hei, päiväteet kehiin :)! Ja jatketaan harjoituksia

(y)....
 
Esikoinen, rakasarmas karvapääni :love:(tota alun adjektiiviä ei saa ääneen sanoa, se on välitön "..koeta ny olla!!.."-reaktio :D), tuli ja sanoi tekevänsä päivällisen tänään (y)...pienesti vaan saan ehkä auttaa:)...jälkiruokineen kaikkineen*ufopääkkönen*:p:love:

Mikä tää tämmönen päivä oikein on kun...tässä täytyy varmaan kohta lähteä hakemaan kivenmurikoita housunlahkeisiin:D*pomppii ja kouhottaa*
 
sano savolaisukko kun ruotsalaista söi. :cautious:
:D...mä käyn niiiiin hitaalla :D:notworthy:


Hiukan kesti, kun jäin ihmetteleen että miten ruottalainen ja sen syöminen liittyy nastarenkaisiin*ufopääkkönen*...ja nyt ei tästä hekotuksesta tule niin mitään :D:D!!!!



Apuaaaa:D.....oikeesti, joku nyt kalauttamaan ja äkkiä :D...!!

...mä en voi varmaan juoda ennää teetäkään jos se näin vaikuttaa:cautious::D....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä