Mitä telkkarisarjoja seuraat

vierailija
Masked Singer, Suurmestari (ei väliä onko Suomen, Britannian vai Ruotsin versio, kaikki käy), Petolliset, Simpsonit, Elämäni biisi, Australian rajalla, Masterchef Australia, ja nyt sit tulevista sarjoista ainaki tuota Sukuni salat-ohjelman uutta kautta aion katsoa, samoin Stadi vs. Lande-uutta kautta odotan :)
 
vierailija
Katson hyviä jo päättyneitä sarjoja. Sellaisia, joista tiedän pitäväni ja joita voin katsoa vaikka 10 jaksoa putkeen, jos siltä tuntuu. Esim. Game of Thrones, Langalla tai Dexter. Kun sarjan katsomisesta on kulunut yli 5 vuotta, voin katsoa sen ihan hyvin uudestaan.
 
vierailija
Suomen kaunein koti/mökki, Emmerdale,
brittisarjoja mitä sieltä sitten tuleekin aika ajoittain mm Vera Stanhope, Midsomerin murhat, Roy Grace...
Remppa tai muutto; suomalainen versio.
Jos osuu kohdalle unelma-asunto auringon alla tms nimi.
Silloin kun tuli Hercule Poirot sarjana
Strömsö joskus.
 
vierailija
En mitään.
Ei ole aikaa, ajan käytän palstailuun.
Pitkän taistelun jälkeen en enää avaa Youtubesta amerikkalaista saippuasarjaa.
Ehkä joskus katson muutaman jakson, kun se lähetetään tulevaisuudessa Suomessa. En pidä sarjan yhdestä naisnäyttelijästä ja muutenkin haluan irti kyseisen sarjan koukusta.
Kesällä katsoin muutaman brittisarjan, joissa kuvataan 1800-luvun Lontoota.
Netflix-koukusta pääsin, kun minulla ei ole enää ilmaista katseluoikeutta uudistuksen jälkeen.
Kotini läheisessä elokuvateatterissa pyörii englanninkielinen leffa, joka pohjautuu tänä vuonna lukemaani ruotsinkieliseen pokkariin. Sain kirjan tyttäreltäni.
Saas nähdä milloin filmataan kirja kirjakauppa Thames-joen varrella.
Olen parhaillaan yli 800-sivuisen bestsellerin loppusuoralla. Olin tänään asioilla, ja sitten palasin kotiin. Klikkasin pyörimään Ylen sivulta animaation Mauri, ja olin sitten nukahtanut iPad-sylissäni. Heräsin ja katsoin ohjelman loppuun. Yllättävän hyvä ja opettavainen tarina lapsille miten ilmaista tunteitaan ja olotilaansa. Ohjelman lopputekstit jäivät katsomatta. Ehkä ohjelma on vain dubattu suomeksi.
Olen elänyt yli 20 vuotta ilman tavallista telkkaria. Tykkään enemmän netin tarjonnasta. Kaikista eniten tykkään katsoa Youtubesta mykkäelokuvia. Greta Garbo Saksassa filmatuissa elokuvissa ja moni muu elokuva Viehättävät teksteineen. Ehkä joskus elokuvat palaavat samanlaiseen ilmaisuun. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, ja vuorokaudessa tunteja kaikilla sama määrä. En halua uhrata elämääni kirjoihin, lehtiin ja netin syövereihin. Kauhistelen mainoksia, joissa tarjotaan viihdekanavia kalliilla kk-maksulla.
 
Noh nyt en oo juurikaan katellut telkkaa mitä nyt olymppialaisii. Mut en oo nähnyt esim game of thronesia jaksoakaan. Jotenkin en enään tykkää telkkaa katella. Nojoo joskus jos huomaan et tulee uus jakso panttilainaamoo. Mut neki nykyään uusintoja. Mut nää sarjat oon aikasemmin kattonu kokonaan ja omistettiin ne dvdtkin kaikki. Kylmä rinki eli oz. Sit sons of anarchy. Sit house tykättiin lapsen äitin kaa just kattoo noi kaks sonssia ja house. Meil oli ne kaikki housen dvdt. Kylmää rinkiä kateltiin aina perhekodis. Tai siis kun nukkumaan meno aika oli 10 ja se alkoi muistaakseni 11 ni laitettiin vaan vhs nauhottamaan ja aamul herättiin niin ajois et kerkis sen jakson kattoo ennen koulua. Sit nolottaa myöntää mut yhestä saippuasarjasta pidin ja katoin paljon oli päivien viemää sarja ainiin ja miehen puolikkaat
 

Yhteistyössä