Saaplari, ne musat ne musat....!!ai, sori en nähnyt
Saaplari, ne musat ne musat....!!ai, sori en nähnyt
Tämä selväHeti kun heität metukkas pöydälle
Ei oo musaa lällätilää ei ainakaan tällä hetkellääSaaplari, ne musat ne musat....!!
Mä tarkoitin sun pippeliäTämä selvä
Ja ny ne tissit näytille, nih
Metukkaa pyysit ja metukkaa sait, joten täytin osuuteni, ny on sun vuoro täyttää osuutesiMä tarkoitin sun pippeliä
Figaron Häät. Lavasteet oli upeat ja niin oli asutkin, ja kaikki lauloi niin hienosti ja eläytyi rooleihinsa. Ja se oli niin hauska!!! Mun lempparihahmo oli Cherubino ja sillä oli parhaat aariatkin. Varmasti haastavaa naisena esittää lemmenkipeää teinipoikaa! hieno suoritus oliOijoijoi!! Mikä se oli - huono muisti vaivaa, sori - Figaron häätkö? Puvustus tais olla mahtava ...oliko hyvät paikat ?
Mitämitä...kerro nyt jotain enemmänkin*ihan äpsingissä*!!!
..no sä oot viime aikoina luukuttanu musaa silmilläs siihen malliin että herkästi jää joikaaminen päälle ...sitäpaitti taidat soida ja lallatella siellä ihan ilmankin ....Ei oo musaa lällätilää ei ainakaan tällä hetkellää
ja pyyyyyyyyyyyyh..mä mikään tissilissu ole..mun tissit näytetään vaan harvalle ja valitulle *Laittaa ylimääräisen villapuseron rintojen suojaksi*Metukkaa pyysit ja metukkaa sait, joten täytin osuuteni, ny on sun vuoro täyttää osuutesi
Mulla on, tuu asumaan tänneIhanaa, mä tahdon talon järvenrannalta
Oiiiihh ...sinä onnekas!Figaron Häät. Lavasteet oli upeat ja niin oli asutkin, ja kaikki lauloi niin hienosti ja eläytyi rooleihinsa. Ja se oli niin hauska!!! Mun lempparihahmo oli Cherubino ja sillä oli parhaat aariatkin. Varmasti haastavaa naisena esittää lemmenkipeää teinipoikaa! hieno suoritus oli
Oli hyvät paikat, yhtään ei tarvinnut kurotella vaan lava oli suoraan edessä.
Tää netti pätkii ihan hitosti nyt mulla... Hyvä jos tätäkään saan lähetettyä.
aaria oopperasta mustalaisen munat oven välissä.Olin perjantaina oopperassa ja se oli niin hieno! Mulla soi edelleen kaikki ne aariat päässä
wau mikä huvilaMulla on, tuu asumaan tänne
Meinaakko että käytin viis minuuttia ihan turhaan ettiäkseni tään kuvan netistä?Mä tarkoitin sun pippeliä
Tää on niin kulunut aaria ettei jaksa naurattaaaaria oopperasta mustalaisen munat oven välissä.
Mitä kävitte kattomassa ?ooppera on kyllä aivan mahtava siellä paikan päällä
parina kesänä oon käyny Savon Linnasa
Juu...sori siitä *Piipittää Majurin selän takana peloissaan*Meinaakko että käytin viis minuuttia ihan turhaan ettiäkseni tään kuvan netistä?
näyttikö siltä että mua nauratti.Tää on niin kulunut aaria ettei jaksa naurattaa
Näytti, minäkin tunsin sen oikein täällä saakkanäyttikö siltä että mua nauratti.