*sniif*....siellä toinen ihan samanlaiiinneeeeenn!!!!*tuupertuu lattialle ja sopertelee "ei näje..ei näje..eiiih...!!"*No sen kanssa pärjäät, kunhan katsot mihin se sen etusormensa oikein tökkää
*sniif*....siellä toinen ihan samanlaiiinneeeeenn!!!!*tuupertuu lattialle ja sopertelee "ei näje..ei näje..eiiih...!!"*No sen kanssa pärjäät, kunhan katsot mihin se sen etusormensa oikein tökkää
sori moon niin väsynyt tänään että vaan nauran ja olo on kuin pienellä kännikalalla, vaikken ole juonut kahvia vahvempaa*sniif*....siellä toinen ihan samanlaiiinneeeeenn!!!!*tuupertuu lattialle ja sopertelee "ei näje..ei näje..eiiih...!!"*
Taikatatteja
siellä on sieniä maisteltu ihan selvästi.
No mie en mee kuitenkaan enkä usko et puoliskokaan on menossa. Mikä helpotus, ettei oo pakkojuuh, niin teki
kannattaa käydä ainaski yhen kerran että tietää mistä on kyse
Ootsie varma että tuli juotua...sori moon niin väsynyt tänään että vaan nauran ja olo on kuin pienellä kännikalalla, vaikken ole juonut kahvia vahvempaa
M I N Ä L A I T O I N B I I S I N N I M E N !*tunkee nurkasta hakeman metukkakankitangon rautalankanessuhässäkkäänsä*
Mie. Oon. H i l a v i t k u t t i m e l l a.
Ei näytä linkkejä. Eikä varsinkaan musalinkkejä
no niin mutku tuo ollut musiikkia vaan rääkymistä suoraan mun korvakäytäviinElenalta pittäis ottaa alapeukku nappi poies käytöstä
Pyh!
No ei pittäis, tiijän että monikaan ei pidä tään suunnan musiikista, miehän ite oon kaikkiruokainen. (Huom! VAIN musiikin suhteen!)
Ooperasta kaikki norski luonnonuskonto- blackmetalliin ja kaik siitä väliltä paitti ei Tauski tai Keekki.
En mie sokia enkä kuuro ooM I N Ä L A I T O I N B I I S I N N I M E N !
Googleta sielt
Tunnen syvästi miten koet tämän.no niin mutku tuo ollut musiikkia vaan rääkymistä suoraan mun korvakäytäviin
Mä olen varma että epek kuuntelee sallaa Tauskia