Paraniko sun olo yhtään eilisestä?
Uuu.. Kiitos, nyt maistuu..kahvi.*Tarjoaa kuumaa aamupäiväkahviseuraa ja flirttailee viekoittelevasti, että mökötys lakkaisi ennenkuin edes ehtii kunnolla alkaakaan*
On parempi.Paraniko sun olo yhtään eilisestä?
Tiesitkö, että toi tyyppi - kirurgi - on suolilääkäri? Tai en tiedä onko enää, mutta on ollut, Ihmettelen usein, miksi jätti hommat. Täällä se P.Y. -nehän niitä megacoloneita joutuu poistamaan - tuskinpa muuten saavat "rauhoittumaan", mutta mun kaveri Anna-Liisa kertoi siitä kauan sitten---? Mut sekin juttu poistettiin:-(
Joo aivan ihanaa, melkein yhtä ihanaa kun sun kauniit silmät *katselee hurmioituneena ja silittää hellästi pyllystä*Uuu.. Kiitos, nyt maistuu..kahvi.
Mitteenää mökötät? *Tarjoaa pannukahvit*
Joo aivan ihanaa, melkein yhtä ihanaa kun sun kauniit silmät *katselee hurmioituneena ja silittää hellästi pyllystä*
kateilen tota buubista ko se sai hottispoppis seurat ja muut flirtitMitteenää mökötät? *Tarjoaa pannukahvit*
Mutta sait säkin seuraa ja kahvia Kippis sillekateilen tota buubista ko se sai hottispoppis seurat ja muut flirtit
Mulla on hyvää belgialaista kahvia ja peba. *räpsyttää säihkysilmiään*kateilen tota buubista ko se sai hottispoppis seurat ja muut flirtit
Eikä unohdeta säihkysääriäMulla on hyvää belgialaista kahvia ja peba. *räpsyttää säihkysilmiään*
just sopivasti alkoki kaffehammasta kolottaaMulla on belgialaista kahvia ja hyvä peba. *räpsyttää säihkysilmiään*
Sori, kiva nähdä sinuakin.Täällähän pervoillaan nykyään niin ahkerasti ettei ehi ees lukee näitä, saati et kerkeis ite mukaan geimeihin
Ai mitäkö mulle kuuluu? No kamina ei vedä ja meni tikku sormeen ja siinä ku lattialla savussa kyyristelin ni koira yritti nylkyttää. Et mikäs tässä.
Tuo se vasta pervoo hei onTäällähän pervoillaan nykyään niin ahkerasti ettei ehi ees lukee näitä, saati et kerkeis ite mukaan geimeihin
Ai mitäkö mulle kuuluu? No kamina ei vedä ja meni tikku sormeen ja siinä ku lattialla savussa kyyristelin ni koira yritti nylkyttää. Et mikäs tässä.
ai, Boobsin belgialaiset kahvit kyllä kelpaa vaan mun kuumat pannukahvit jää juomatta?just sopivasti alkoki kaffehammasta kolottaa
Mä juon sun kahvia sun kanssa kahden kesken.ai, Boobsin belgialaiset kahvit kyllä kelpaa vaan mun kuumat pannukahvit jää juomatta?
No mutta hei, jääpähän mulle enemmän kofeiinia lällätilää
Joo mut mää en oo (tällä kertaa) se tarinan pervonarttuTuo se vasta pervoo hei on