no ei siinä isoa vahinkoa olis käyny jos olisivatkin kadonneetKääk meinasin hävittää vahingossa pari sormusta Pyykkikorista nostin vaatteita,jotka meinasin pestä ja pari ensimmäistä sormusta tippui sormesta,onneksi löysin kuitenkin molemmat eli pyykinpesu on vaarallista siinä voi kadottaa tärkeitä esineitä
....miesten logiikka *mutisee*no ei siinä isoa vahinkoa olis käyny jos olisivatkin kadonneet
Olis käyny, mun kihla ja hääpäivälahja Molemmat rakkaita, rahallista arvoa ei ehkä paljoo mutta tunnearvoa enemmän Kyllä.siinä ehkä itku olis tullu.no ei siinä isoa vahinkoa olis käyny jos olisivatkin kadonneet
Niin juuri *Halaa kaisia ja mulkoilee paheksuvasti krutia*Olis käyny, mun kihla ja hääpäivälahja Molemmat rakkaita, rahallista arvoa ei ehkä paljoo mutta tunnearvoa enemmän Kyllä.siinä ehkä itku olis tullu.
Hyi sua. *tökkii kepillä*no ei siinä isoa vahinkoa olis käyny jos olisivatkin kadonneet
olisit tirahuttanu parit kyyneleet ja elämä olis jatkunu jokseenkin ennallaanOlis käyny, mun kihla ja hääpäivälahja Molemmat rakkaita, rahallista arvoa ei ehkä paljoo mutta tunnearvoa enemmän Kyllä.siinä ehkä itku olis tullu.
Ennallaan olis tietysti elämä jatkunut,mutta mulle on kihla,vihki ja muut miehen ostamat sormukset on tärkeitä ja niillä on tunnearvoa,ei se pari kyyneltä olis paljoo lohduttanuolisit tirahuttanu parit kyyneleet ja elämä olis jatkunu jokseenkin ennallaan
se olis ostanu sulle kummiski uudenEnnallaan olis tietysti elämä jatkunut,mutta mulle on kihla,vihki ja muut miehen ostamat sormukset on tärkeitä ja niillä on tunnearvoa,ei se pari kyyneltä olis paljoo lohduttanu
Ota panadolin päälle kolme niit buranoita?Ei Majurilla ole vahvempia nappeja?
Panadol 1g+burana 600 ei auta.
Sounds like a plan!Leffa ja viiniä
Ei olis kuitenkaan ollu sama tai samat sormukset. Joka tapauksessa,mies kuitenkin ostaa joka vuosi sormuksen hääpäivälahjaksi ja jokainen niistä on tärkeä ja rakas,vaikka maksaisi 10 €se olis ostanu sulle kummiski uuden
Uskaltaako sitä?Ota panadolin päälle kolme niit buranoita?
kyll mää tiiänEi olis kuitenkaan ollu sama tai samat sormukset. Joka tapauksessa,mies kuitenkin ostaa joka vuosi sormuksen hääpäivälahjaksi ja jokainen niistä on tärkeä ja rakas,vaikka maksaisi 10 €
Tramalia ja lyricaa löytyyEi Majurilla ole vahvempia nappeja?
Panadol 1g+burana 600 ei auta.
Mikset pidä niitä kassakaapissa, jos ne muka on niin arvokkaita, jotta itkua pitää vääntää jos katoavatOlis käyny, mun kihla ja hääpäivälahja Molemmat rakkaita, rahallista arvoa ei ehkä paljoo mutta tunnearvoa enemmän Kyllä.siinä ehkä itku olis tullu.
Lyrica käy. Tramal ei käy mun lääkityksen takia.Tramalia ja lyricaa löytyy
...no ei kyllä kuulosta, sulle ainakaan!!Sounds like a plan!
Tunnearvo on se tärkein, mikä itkettäis,ei rahallinen.Kallein sormus on ehkä 400€,mut se hinta ei ole olennainen tekijä vaan että ne on mun miehen ostamia lahjoja rakkaudella mulle meille tärkeänä päivänä,ne sormukset ei kuulu kassakaappiin vaan pidettäväksi. Ei niistä ole mulle iloa jossain piilossa.Mikset pidä niitä kassakaapissa, jos ne muka on niin arvokkaita, jotta itkua pitää vääntää jos katoavat
No, voiskos ne vaikka pikaliimalla lukita sormiin?Tunnearvo on se tärkein, mikä itkettäis,ei rahallinen.Kallein sormus on ehkä 400€,mut se hinta ei ole olennainen tekijä vaan että ne on mun miehen ostamia lahjoja rakkaudella mulle meille tärkeänä päivänä,ne sormukset ei kuulu kassakaappiin vaan pidettäväksi. Ei niistä ole mulle iloa jossain piilossa.