Sitä paitti se oli isompi kuin majurin pöytään lyömäJuu...sori siitä *Piipittää Majurin selän takana peloissaan*
Sitä paitti se oli isompi kuin majurin pöytään lyömäJuu...sori siitä *Piipittää Majurin selän takana peloissaan*
No sen takia mä piipitin ja piilouduinkinSitä paitti se oli isompi kuin majurin pöytään lyömä
ketkä te?Mitä kävitte kattomassa ?
Kauniita unia*pus*Mä meen nukkuu. öit
Jotenkin nyt oletan ettet siellä me myself and i- olemuksessa ollut eli joko fru krutin kanssa tai jossain seurueessaketkä te?
Hyvää yötä ja kauniita uniaMä meen nukkuu. öit
Isosti kun on lihaa tiskillä niin sitä kannattaakin ens alkuun vain tarkistella ja kattella hiukan etäämpänä....No sen takia mä piipitin ja piilouduinkin
Leonard Cohen - Take this waltz (tradus in romana)...
Hilavitkutin.
*vink vink*
Nuu nuu Emmä sitä meinannut kun pelästyin että se antaa sillä pötköllä selkäsaunan mulle kun joutui etsimään sen aivan turhaanIsosti kun on lihaa tiskillä niin sitä kannattaakin ens alkuun vain tarkistella ja kattella hiukan etäämpänä....
...ennenkuin iskee kimppuun
...tai jotain mättähiä
oletit ihan oikein, ei kukaan ukkomies mee oopperaan ilman naista joka myöntää tapahtumasta hurrrrrjan määrän retkeilypisteitäJotenkin nyt oletan ettet siellä me myself and i- olemuksessa ollut eli joko fru krutin kanssa tai jossain seurueessa
..oisit tykännyt siitä kuiteskin..Nuu nuu Emmä sitä meinannut kun pelästyin että se antaa sillä pötköllä selkäsaunan mulle kun joutui etsimään sen aivan turhaan
Mutta kuitenkin teki lähtemättömän vaikutuksen ?oletit ihan oikein, ei kukaan ukkomies mee oopperaan ilman naista joka myöntää tapahtumasta hurrrrrjan määrän retkeilypisteitä
en enää muista mitä oli ohjelmassa
juuh, niin tekiMutta kuitenkin teki lähtemättömän vaikutuksen ?
...se ooppera...
siitä että yks pieksää mut makkaralla kanveesiin? Hahhaaa no en..oisit tykännyt siitä kuiteskin..
No sä oot niin erikoinen että ois voinu vaikka toimiakinjaa
siitä että yks pieksää mut makkaralla kanveesiin? Hahhaaa no en
*ojentaa nessun* Noh, kiusaaks se suakin*sniif*
*laittaa nessun yhdeksi lisäelementiksi rautalangasta vääntämäänsä kyhäelmään**ojentaa nessun* Noh, kiusaaks se suakin
oletit ihan oikein, ei kukaan ukkomies mee oopperaan ilman naista joka myöntää tapahtumasta hurrrrrjan määrän retkeilypisteitä
en enää muista mitä oli ohjelmassa
No sen kanssa pärjäät, kunhan katsot mihin se sen etusormensa oikein tökkää*laittaa nessun yhdeksi lisäelementiksi rautalangasta vääntämäänsä kyhäelmään*
..taitaa olla jotain yli-innokasta etusormisyndroomaa menossa...