Eli hyvaltaUkilla oli sysimustat hiukset vielä arkussaki, papalla taas oli jo viiskymppisenä hopeanväriset kaikki jiukset+parta. Miun tulevaisuus näyttää tältä
tai tältä
On kai jotakin.Ikävää,toivottavsti menee ohi pian. Onks sulla lääkkeitä ?
Tai siitä kun olen syönyt vähän.Mitään närästystä kun siitä kumittomuudesta johtuvaa toi selvästi on.
Pikku boobi se siellä on.Tai siitä kun olen syönyt vähän.
se on steissiHöö. Yllättävää et vr:n kalusto on hajonnu, samaan aikaan eri laitureilta lähtee kaks junaa Tampereen kautta enkä tienny kumpaan pitää mennä. Juoksin vaa paniikis ympäri rauttista ja koitin bongata konduktöörin tai jonkun joka osais kertoo mihin mun pitää mennä, ja sit tää paska on vielä myöhässä. Turhaan olin tääl puoli tuntia etuajassa kiirehtimässä ja panikoimassa.
Ei enää 46v. Poikaki on jo 16v.Pikku boobi se siellä on.
VR:ään voi aina luottaa siten, ettei siihen voi luottaaHöö. Yllättävää et vr:n kalusto on hajonnu, samaan aikaan eri laitureilta lähtee kaks junaa Tampereen kautta enkä tienny kumpaan pitää mennä. Juoksin vaa paniikis ympäri rauttista ja koitin bongata konduktöörin tai jonkun joka osais kertoo mihin mun pitää mennä, ja sit tää paska on vielä myöhässä. Turhaan olin tääl puoli tuntia etuajassa kiirehtimässä ja panikoimassa.
Mä en ookkaan sielläKas kas , mää oon täällä
Mun poika on 21vEi enää 46v. Poikaki on jo 16v.
eihän tuo oo ikä eikä mikkään, mun eukko on vanhempi ja silläki on vielä puolukkapäivätEi enää 46v. Poikaki on jo 16v.
Mun poikani uiskentelee jossain ...ikuisesti vapaana.Mun poika on 21v
Joko se on käyny intin?Mun poika on 21v
Ei jaksa enää.eihän tuo oo ikä eikä mikkään, mun eukko on vanhempi ja silläki on vielä puolukkapäivät
Siis pilkkeenä isin silmäkulmassako?Mun poikani uiskentelee jossain ...ikuisesti vapaana.
Ei vielä, mutta tulee käymäänJoko se on käyny intin?
no ei tod jaksais mutta pakko vielä huolehtii ehkäsystä ko ei mitään aborttejaakaan viittisEi jaksa enää.
pakko jaksaaEi jaksa enää.
Mä viitin.no ei tod jaksais mutta pakko vielä huolehtii ehkäsystä ko ei mitään aborttejaakaan viittis