Mutta paneskella jaksaaEi jaksa enää.
Mutta paneskella jaksaaEi jaksa enää.
Ei ole pakko. On vaihtoehtoja vahingolle.pakko jaksaa
Entä sitten? Lapseen sitoutuu seuraaviksi 18v. ajaksi. Poika on melkein aikuinen. Elämä on helpompaa. Lapset kuuluvat avioliittoon.Mutta paneskella jaksaa
Pitäs varmaan.Pitäsköhän syödä jotain
Minullakin vanhin jo 20v.Mun poika on 21v
Ninhän se mun enokin opetti mulle ollessani 16vv nulikka, että "parempi känsä kämmenessä, kuin kapalo kainalossa"Ei ole pakko. On vaihtoehtoja vahingolle.
älä nyt naurata! ei nykysin sen takii olla naimisissa ei se oo mikään hyvän perheen perusta.Entä sitten? Lapseen sitoutuu seuraaviksi 18v. ajaksi. Poika on melkein aikuinen. Elämä on helpompaa. Lapset kuuluvat avioliittoon.
Jaa, 16v. ei tartte harrastaa seksiä. Aikuisena kerkeää.Ninhän se mun enokin opetti mulle ollessani 16vv nulikka, että "parempi känsä kämmenessä, kuin kapalo kainalossa"
Jokainen toki saa valita elämänkatsomuksensa ihan itse.älä nyt naurata! ei nykysin sen takii olla naimisissa ei se oo mikään hyvän perheen perusta.
En sanonut noin. Älä vääristä mun sanoja.älä nyt naurata! ei nykysin sen takii olla naimisissa ei se oo mikään hyvän perheen perusta.
ompasälä nyt naurata! ei nykysin sen takii olla naimisissa ei se oo mikään hyvän perheen perusta.
ei enää niin usein ku nuorena mutta voin kertoo että harvakseltaan tulee vielä roustottuaMutta paneskella jaksaa
me taidetaan ootella että aika hoitaa, ei siihen enää kauaa voi mennä...Lokakuussa multa laitetaan piuhat poikki. Ei tarvi enää ehkäisyjä.
Mutta tauti riskiä se ei vie mennessään vaikka piuhat katkoiskin.Lokakuussa multa laitetaan piuhat poikki. Ei tarvi enää ehkäisyjä.
höpö höpö,ei oo.ompas
En paneskele ympäriinsä. Joten ei ole riskiä.Mutta tauti riskiä se ei vie mennessään vaikka piuhat katkoiskin.
eli ei kannata panostaa vonkaamisyrityksiin?En paneskele ympäriinsä. Joten ei ole riskiä.
Mä oonki 25, eli voitin.Mun poika on 21v
onhan, ainoa järkevä syy raahata joku eukondeerus pappilaan on lapsethöpö höpö,ei oo.
Mut ootko 110% varma että se toinen ei käy muita panee ilman kumii?En paneskele ympäriinsä. Joten ei ole riskiä.
Ei kannata.eli ei kannata panostaa vonkaamisyrityksiin?