Yinksu
Pöh. En sitten usko alkuunkaan että joku panostuskaveri edes on.En mä sitä. En halua puhua siitä enempää.
Pöh. En sitten usko alkuunkaan että joku panostuskaveri edes on.En mä sitä. En halua puhua siitä enempää.
Kiitti, ma parjaan kylla kun tajuan ottaa nyt iisisti...Halaus sinnekin.
Luin että mulkut savessamulla olis muikut savussa pitkästä aikaa
Toivottavasti helpottaa migreeni,ikävä tauti Halaukset hautajaisista,voimia.Jestas, taas olen herännyt kolmelta ja migreeni vaivaa jo monettako päivää. Lääkettä nassuun, jospa sitten viikonloppuna rentoutuisi. Tosin olisi yhdet kuoppajaiset hoidettavana, että se siitä rentoutuksesta.
Kiitos, liikaa vaan ollut pohdittavaa tällä viikolla.Toivottavasti helpottaa migreeni,ikävä tauti
Ne on nähneet sen kuvan missä Hankkijan lippis peittää pärstäkertoimeni ja saunavihta erehdyksessä peittää strategiset paikat.Höpölöpö ja pöö...mä en ihmisten takia oksentele. Sitä paitsi joku päivä sitten täällä kirjoiteltteli jotkut että olet ihan komee...mun mielestä ihmisen rumuus lähtee sisältä ennenkaikkea
Kuvailit juuri taruolennon..Semmonen...jamakan vahva ja turvallinen ja karhumainen ja rouheenhellakin, joka tekee ja toimii ja puhuu ja pussaa
no sitäkinLuin että mulkut savessa
Hyvä suunnitelmaMulla on ohjelmassa syöminen,kahvit & telkkari
No mutta sittenhan se meni ihan oikein, koskapa Shrek on ihunaKuvailit juuri taruolennon..
..nimeltä Shrek
pitäsköhän värjätä, mulla ei oo harmaata vaikka parastaennen päiväys on kaukana takana...niita charmikkaita harmaahapsisia
Naah..oot tuommonen kuin oot, sekin kun on sita charmanttisuuttapitäsköhän värjätä, mulla ei oo harmaata vaikka parastaennen päiväys on kaukana takana
Harmaita on jo viisi hiusta sivuilla. Huolestuttaa - niitä on luultavasti seitkytvuotiaana jo kaheksan...niita charmikkaita harmaahapsisia
..ja niita viittakaan ei varmasti kukaan muu edes huomaa kuin sa, joten noy hataHarmaita on jo viisi hiusta sivuilla. Huolestuttaa - niitä on luultavasti seitkytvuotiaana jo kaheksan
Mulla on harmaita hiuksia.pitäsköhän värjätä, mulla ei oo harmaata vaikka parastaennen päiväys on kaukana takana
Ikävää,toivottavsti menee ohi pian. Onks sulla lääkkeitä ?Yök, paha olo. Liekkö närästystä.
Mitään närästystä kun siitä kumittomuudesta johtuvaa toi selvästi on.Yök, paha olo. Liekkö närästystä.