Mitä sie paheksut tännään ?Paheksun
Mitä sie paheksut tännään ?Paheksun
Mitä mä en paheksuisi?Mitä sie paheksut tännään ?
Totta joo,majuri paheksuu kaikkea & kaikkiaMitä mä en paheksuisi?
Nyt tinkuliini älä mulle suutu. Siis jos neuvoni kuulostaa kuin isipappa neuvoisi tytärtään. Mutta se johtuu siitä, että suurinpiirtein näin mä neuvoisin tytärtäni ja siitä, että pidän sinusta pikkuinen.Sen kummemin selittelemätttä ja kun ei ole mihin verrata mut kun ei siis ole mikään pk seutu niin...mitä mieltä näistä 2h+keittiö+sauna ja partsi 58neliöö 672,50 ja sit vesi ja sähkö kulutuksen mukaan ja 2h+keittiö+ sauna ja partsi 48 neliöö 533,50 ja niissäkin vesi ja sähkö kulutuksen mukaan...kummatkin on uusia taloja eka on 2012 v ja toinen 2015. Siistejä ovat. Autopaikat 10/20€
Riippuen ottaako tolpan vai tallin. Itseä vähä vaivaa et vesikin menee kulutuksen mukaan kun nykysessä on kiintee.Tälläsii nyt pääsee katsoo. Kt kylläkin...
Muista muskottipähkinä bechamel kastikkeeseenKait pitäis kohta ruveta ruuanlaittoon,mie oon extrakiltti ja teen miehelle lasagnea
No onhan toi noinkin...mut ei voi tietää ennen kun käy katsomassa. Mulle varmasti riittäis toi pienempikin mut jos se pohjaratkasu on hanurista niin ei se paljon lohduta.Nyt tinkuliini älä mulle suutu. Siis jos neuvoni kuulostaa kuin isipappa neuvoisi tytärtään. Mutta se johtuu siitä, että suurinpiirtein näin mä neuvoisin tytärtäni ja siitä, että pidän sinusta pikkuinen.
Vuokrasummiin mä en osaa ottaa kantaa kun en tiedä paikallista vuokratasoa. Nukkumaluukkuni 26m2 600/kk on Helsingissä halvimmasta päästä. Ja tää on kuulemma kauheen levotonta aluetta, mut ei se tässä näy. Nurkkabaariin asti on ihan rauhallista. Nurkkabaarista asemalle voi olla toinen juttu, mut mitä mä siellä tekisin valomerkkien aikaan?
Neliöt ei välttämättä sano mitään. Aikanaan, nuorina ex- rouvakullan kanssa muutettiin 60m2 kaksioon jonka makkari oli niin perseestä, että parisängyn sovittaminen sinne pani ihmettelemään, että mitä sieniä arkkitehti on syönyt?
45 m2 työsuhdeasunto josta jouduimme muuttamaan oli oikeesti hemmetisti "isompi".
Vesimaksulla ei o budjettiisi mitään merkitystä. Oli se kiinteä tai mittarin takana.
Jos tolppapaikka maksaa kympin ja tallipaikka kakskymppiä, niin et ihmettele vaan otat tallipaikan.
Jos mä itte "mollaan" nykyistä nukkumaluukkuani nukkumaluukuksi enkä kehu kodiksi, niin se johtuu vain siitä, että mua ei ole tehty kerrostalolähiöiden betonibunkkereihin.
Oikeesti tää on hemmetin hyvin hoidettu taloyhtiö, rauhallisella paikalla, hyvillä yhteyksillä ja nurkkabaarikin ihan nurkalla.
Autotallista tosin saisin vaan haaveilla.
Parempi oikeesti olis hankala löytää. Ja mulla kävi tuuri, koska erossa mulla ei ollu hirveesti varaa valita, et minkälainen uniluukku mulle kelpais.
Sinulla taas on? Joten jos muutat, niin muutat semmoiseen kämppään joka eniten vaikuttaa kodilta.
Hei, kuules nyt .Voi vitsi kun samalla harmittaa ja on vähän innoissaan... todellakin melko uudet talot ja siistit mut onko kuitenkin liian kallista ja kun ei se paikkakunta nyt olis ihan se täysin mieluisin. Ja jos täs tulis muutto niin se kauhee muuttorumba...pakkaaminen on hanurista.
Tallipaikka 20e/kk on ilmainen. Totta ihmeessä kannattaa ottaa tallipaikka jos tolppapaikka 10e/kk ja talli 20e/kk. Jomman kumman tarttee kuitenkin.No onhan toi noinkin...mut ei voi tietää ennen kun käy katsomassa. Mulle varmasti riittäis toi pienempikin mut jos se pohjaratkasu on hanurista niin ei se paljon lohduta.
Käly sano että otat autotallin jos mahdollista, arjen pientä luxusta varsinkin talvella...mut onko se sit 20€ kk vai vuodessa?! Veikkaan kk koska nytkin maksan 10€kk et aika arvokasta jos reilusti yli 600e vuokraan tulee viel tallipaikka 20€ kk...
Tallipaikkahan on ihanaa luksusta talvella ainakin, ei tartte putsata sita autoa lumikerrosten alta. Ja eipa toi sijoituskaan siihen ole maata kaatavaTallipaikka 20e/kk on ilmainen. Totta ihmeessä kannattaa ottaa tallipaikka jos tolppapaikka 10e/kk ja talli 20e/kk. Jomman kumman tarttee kuitenkin.
Kaiken maailman varkaita sitä onkin ku mehutkin viedään!Ja moikka sullekin
Annetaanko viikonlopun hiljaksiin hiipia ja viekoitella mukaansa ..
Multa on ainakin kaikki mehut talta paivalta viety
No aattele nyt, ihan keskella paivaa viela ja ihan miun omat mehuset...Kaiken maailman varkaita sitä onkin ku mehutkin viedään!
Oliko vielä ite tehdyt mehut?
En muista oliko tallipaikka kummassakin mut ainakin toisessa. Tolppapaikka oli vissiin kummassakin. Toises oli ainakin noi kummatkin et niistä saa sit valita.Tallipaikkahan on ihanaa luksusta talvella ainakin, ei tartte putsata sita autoa lumikerrosten alta. Ja eipa toi sijoituskaan siihen ole maata kaatava
Tota...@Asiankannattaja mietinkin että ''yksi on joukosta poissa...kuka se mahtoikaan olla''...no sä voit olla se puolialaston Hunks joka leyhyttelee palmupuun lehvää boobsin yläpuolella ja syötät aina välillä hänelle viinirypäleitä
Oukkei. Eli ens viikolla meet kattomaan ja sitten vain paatosta kehiinEn muista oliko tallipaikka kummassakin mut ainakin toisessa. Tolppapaikka oli vissiin kummassakin. Toises oli ainakin noi kummatkin et niistä saa sit valita.
Harmillisesti ei ole muskottipähkinääMuista muskottipähkinä bechamel kastikkeeseen
Tottakait saat, koskapa se on sun tekemaaHarmillisesti ei ole muskottipähkinää
Mutta enköhän mie saa maistuvaa lasagnea ilmankin
Jos ne on jälkikasvu vienyt, niin sen voi tulkita ennakkoperinnöksi.No aattele nyt, ihan keskella paivaa viela ja ihan miun omat mehuset...
Vajeennusta havaittavissa....