Ei sinulla sattuis olemaan sinkkumaista kaksoissiskoa?Kait pitäis kohta ruveta ruuanlaittoon,mie oon extrakiltti ja sen lisäksi teen miehelle lasagnea
Ei sinulla sattuis olemaan sinkkumaista kaksoissiskoa?Kait pitäis kohta ruveta ruuanlaittoon,mie oon extrakiltti ja sen lisäksi teen miehelle lasagnea
Naa, naa mun mussukaiset tasottaa kylla jonkin verran onneksi tilannettaJos ne on jälkikasvu vienyt, niin sen voi tulkita ennakkoperinnöksi.
Jos taas työpaikalle on erehtynyt jättämään enemmän mehuja kuin mistä on maksettu niin se on sit huonompi homma.
Harmillisesti ei ole muskottipähkinää
Mutta enköhän mie saa maistuvaa lasagnea ilmankin
En tiijä, tuo kööri vois tänne tulla halakohommiin ja pihatöihin koska tahansa. Jos siis hoidetut kynnet sallii fyysisen työn.
Meni ohi...mutta mikä vika hunkseissa on?
Mitäs sielä on tehty?Naa, naa, naa, naa..
Hiukan oli rankemman puoleinen viikko toissa mutta toisaalta - semmonen kiva rankki on vaan hyvasta, tietaa etta on tehnyt
Kuvitteles mut tohon kuvaan. Juu, oksenna rauhassa koska mä en oikein sovi.
Meni ohi...mutta mikä vika hunkseissa on?
Sinkkusisko on,ei kaksois. On nuorempi ja 3 lastaEi sinulla sattuis olemaan sinkkumaista kaksoissiskoa?
Ei hyvä ruoka oo yhestä mausteesta kiinni,ei ainakaan mulla.
Höpölöpö ja pöö...mä en ihmisten takia oksentele. Sitä paitsi joku päivä sitten täällä kirjoiteltteli jotkut että olet ihan komee...mun mielestä ihmisen rumuus lähtee sisältä ennenkaikkeaKuvitteles mut tohon kuvaan. Juu, oksenna rauhassa koska mä en oikein sovi.
..mmmm...no joo, kyllahan noita varmaan kattelis siina halonhakkuun lomassa...mutta miten musta tuntuu etta ei noi valttamatta kylla sita edes osais tehdakaan, etta se rajottuis vaan siihen puntin nostoon ja peili- ihailuun ja ketkutteluun (vaikka se ketkuttelu kylla vois...mattahia..)...mutta siis semmonen ihana perustavallinen..tai ei tavallinen vaan...no semmonen ihana mies on se parhain . Semmonen...jamakan vahva ja turvallinen ja karhumainen ja rouheenhellakin, joka tekee ja toimii ja puhuu ja pussaaEn tiijä, tuo kööri vois tänne tulla halakohommiin ja pihatöihin koska tahansa. Jos siis hoidetut kynnet sallii fyysisen työn.
Lapiohommiakin ois tarjolla niin ei olis niin teknistä kuin halonhakkuu
Samoin,ihanaa viikonloppua muruTottakait saat, koskapa se on sun tekemaa
Viikonlopun alkuja sullekin, Kais *vilkuttaa*
Mitäs sielä on tehty?
Saisko ne ees mitään hakattua, kun aika menisi pullisteluun ja seuraamiseen, että huomaahan joku..mmmm...no joo, kyllahan noita varmaan kattelis siina halonhakkuun lomassa...mutta miten musta tuntuu etta ei noi valttamatta kylla sita edes osais tehdakaan, etta se rajottuis vaan siihen puntin nostoon ja peili- ihailuun ja ketkutteluun (vaikka se ketkuttelu kylla vois...mattahia..)...mutta siis semmonen ihana perustavallinen..tai ei tavallinen vaan...no semmonen ihana mies on se parhain . Semmonen...jamakan vahva ja turvallinen ja karhumainen ja rouheenhellakin, joka tekee ja toimii ja puhuu ja pussaa
..mmmm...no joo, kyllahan noita varmaan kattelis siina halonhakkuun lomassa...mutta miten musta tuntuu etta ei noi valttamatta kylla sita edes osais tehdakaan, etta se rajottuis vaan siihen puntin nostoon ja peili- ihailuun ja ketkutteluun (vaikka se ketkuttelu kylla vois...mattahia..)...mutta siis semmonen ihana perustavallinen..tai ei tavallinen vaan...no semmonen ihana mies on se parhain . Semmonen...jamakan vahva ja turvallinen ja karhumainen ja rouheenhellakin, joka tekee ja toimii ja puhuu ja pussaa
No sita just tuumailenkin, etta ite kait sita joutus sit kuiteskin heilumaan...Saisko ne ees mitään hakattua, kun aika menisi pullisteluun ja seuraamiseen, että huomaahan joku
...ja ma taijan lahtea kaymaan kellarissa tai....kattelen jaapalakoneitten kuvia
ai niin mitäs hittoo mä tässä haaveilen *nostaa perseen ylös penkistä ja lähtee taas*
En mä sitä. En halua puhua siitä enempää.No voit sä meille kertoo eikai me niin yksinkertasia olla...ainakaan kaikki.
*halaan*Jestas, taas olen herännyt kolmelta ja migreeni vaivaa jo monettako päivää. Lääkettä nassuun, jospa sitten viikonloppuna rentoutuisi. Tosin olisi yhdet kuoppajaiset hoidettavana, että se siitä rentoutuksesta.
Halaus sinnekin.*halaan*
Hei, koetahan nyt oikeesti rentoutua siella sinakin...mullakin on tassa hiukan koomaolotilat menossa, eilisen miggen jalkipotkuja ilmassa...varmaan just sen takia kun on melkoisen tyolas viikko takana itellakin, niin paakkonen ilmottaa etta nyt pitas vaan hellia ja hemmotella itteansa...
Joten...ja vaikka onkin hautajaisetkin tiedossa, niin...tuskinpa poismennytkaan sita toivoisi etta uuvutat itsesi...*halaan uudestaan*