The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sen kummemin selittelemätttä ja kun ei ole mihin verrata mut kun ei siis ole mikään pk seutu niin...mitä mieltä näistä 2h+keittiö+sauna ja partsi 58neliöö 672,50 ja sit vesi ja sähkö kulutuksen mukaan ja 2h+keittiö+ sauna ja partsi 48 neliöö 533,50 ja niissäkin vesi ja sähkö kulutuksen mukaan...kummatkin on uusia taloja eka on 2012 v ja toinen 2015. Siistejä ovat. Autopaikat 10/20€
Riippuen ottaako tolpan vai tallin. Itseä vähä vaivaa et vesikin menee kulutuksen mukaan kun nykysessä on kiintee.Tälläsii nyt pääsee katsoo. Kt kylläkin...
Nyt tinkuliini älä mulle suutu. Siis jos neuvoni kuulostaa kuin isipappa neuvoisi tytärtään. Mutta se johtuu siitä, että suurinpiirtein näin mä neuvoisin tytärtäni ja siitä, että pidän sinusta pikkuinen.

Vuokrasummiin mä en osaa ottaa kantaa kun en tiedä paikallista vuokratasoa. Nukkumaluukkuni 26m2 600/kk on Helsingissä halvimmasta päästä. Ja tää on kuulemma kauheen levotonta aluetta, mut ei se tässä näy. Nurkkabaariin asti on ihan rauhallista. Nurkkabaarista asemalle voi olla toinen juttu, mut mitä mä siellä tekisin valomerkkien aikaan?

Neliöt ei välttämättä sano mitään. Aikanaan, nuorina ex- rouvakullan kanssa muutettiin 60m2 kaksioon jonka makkari oli niin perseestä, että parisängyn sovittaminen sinne pani ihmettelemään, että mitä sieniä arkkitehti on syönyt?
45 m2 työsuhdeasunto josta jouduimme muuttamaan oli oikeesti hemmetisti "isompi".

Vesimaksulla ei o budjettiisi mitään merkitystä. Oli se kiinteä tai mittarin takana.

Jos tolppapaikka maksaa kympin ja tallipaikka kakskymppiä, niin et ihmettele vaan otat tallipaikan.

Jos mä itte "mollaan" nykyistä nukkumaluukkuani nukkumaluukuksi enkä kehu kodiksi, niin se johtuu vain siitä, että mua ei ole tehty kerrostalolähiöiden betonibunkkereihin.

Oikeesti tää on hemmetin hyvin hoidettu taloyhtiö, rauhallisella paikalla, hyvillä yhteyksillä ja nurkkabaarikin ihan nurkalla.
Autotallista tosin saisin vaan haaveilla.

Parempi oikeesti olis hankala löytää. Ja mulla kävi tuuri, koska erossa mulla ei ollu hirveesti varaa valita, et minkälainen uniluukku mulle kelpais.
Sinulla taas on? Joten jos muutat, niin muutat semmoiseen kämppään joka eniten vaikuttaa kodilta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Yinksu
Voi vitsi kun samalla harmittaa ja on vähän innoissaan... todellakin melko uudet talot ja siistit mut onko kuitenkin liian kallista ja kun ei se paikkakunta nyt olis ihan se täysin mieluisin. Ja jos täs tulis muutto niin se kauhee muuttorumba...pakkaaminen on hanurista.
 
Yinksu
Nyt tinkuliini älä mulle suutu. Siis jos neuvoni kuulostaa kuin isipappa neuvoisi tytärtään. Mutta se johtuu siitä, että suurinpiirtein näin mä neuvoisin tytärtäni ja siitä, että pidän sinusta pikkuinen.

Vuokrasummiin mä en osaa ottaa kantaa kun en tiedä paikallista vuokratasoa. Nukkumaluukkuni 26m2 600/kk on Helsingissä halvimmasta päästä. Ja tää on kuulemma kauheen levotonta aluetta, mut ei se tässä näy. Nurkkabaariin asti on ihan rauhallista. Nurkkabaarista asemalle voi olla toinen juttu, mut mitä mä siellä tekisin valomerkkien aikaan?

Neliöt ei välttämättä sano mitään. Aikanaan, nuorina ex- rouvakullan kanssa muutettiin 60m2 kaksioon jonka makkari oli niin perseestä, että parisängyn sovittaminen sinne pani ihmettelemään, että mitä sieniä arkkitehti on syönyt?
45 m2 työsuhdeasunto josta jouduimme muuttamaan oli oikeesti hemmetisti "isompi".

Vesimaksulla ei o budjettiisi mitään merkitystä. Oli se kiinteä tai mittarin takana.

Jos tolppapaikka maksaa kympin ja tallipaikka kakskymppiä, niin et ihmettele vaan otat tallipaikan.

Jos mä itte "mollaan" nykyistä nukkumaluukkuani nukkumaluukuksi enkä kehu kodiksi, niin se johtuu vain siitä, että mua ei ole tehty kerrostalolähiöiden betonibunkkereihin.

Oikeesti tää on hemmetin hyvin hoidettu taloyhtiö, rauhallisella paikalla, hyvillä yhteyksillä ja nurkkabaarikin ihan nurkalla.
Autotallista tosin saisin vaan haaveilla.

Parempi oikeesti olis hankala löytää. Ja mulla kävi tuuri, koska erossa mulla ei ollu hirveesti varaa valita, et minkälainen uniluukku mulle kelpais.
Sinulla taas on? Joten jos muutat, niin muutat semmoiseen kämppään joka eniten vaikuttaa kodilta.
No onhan toi noinkin...mut ei voi tietää ennen kun käy katsomassa. Mulle varmasti riittäis toi pienempikin mut jos se pohjaratkasu on hanurista niin ei se paljon lohduta.
Käly sano että otat autotallin jos mahdollista, arjen pientä luxusta varsinkin talvella...mut onko se sit 20€ kk vai vuodessa?! Veikkaan kk koska nytkin maksan 10€kk et aika arvokasta jos reilusti yli 600e vuokraan tulee viel tallipaikka 20€ kk...
 
Voi vitsi kun samalla harmittaa ja on vähän innoissaan... todellakin melko uudet talot ja siistit mut onko kuitenkin liian kallista ja kun ei se paikkakunta nyt olis ihan se täysin mieluisin. Ja jos täs tulis muutto niin se kauhee muuttorumba...pakkaaminen on hanurista.
Hei, kuules nyt :).

Sa oot jo pitemman aikaa halunnut ja toivonnut elamaasi muutosta. Oot puhunu siita, etta haluaisit muuttaa ja haluaisit toisenlaisen asunnon. Ja mieluusti likempana tyopaikkaasi.

No. Nyt ois naemma tilaisuus kohdillaan eli - ole rohkea ja tartu siihen :)! Jos olet kaynyt kamppia katsomassa, niin varmasti jo huomasit kumpi miellyttaa pohjaratkaisuiltaan sua enemman. Hinnoissa ei juurikaan eroa ole, toinen asunto on vain hiukan isompi.

Ja mita esim. tulee vesimaksuun, niin musta on vain parempi se, etta velotetaan sen oman kulutuksen mukaan kuin etta olis joku kiintea maksu.

Ja - muutto on aina muutto. Ihanankamalaa ensialkuun mutta kun ne tavarat on siella uudessa paikassa, niin ne etsivat sen oman paikkansa siella. Ja sitten tuntuu hienolta :).

Kaikki on vain susta kiinni nyt, tinkunen :). Mahdollisuudet on tarjolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ja moikka sullekin :)

Annetaanko viikonlopun hiljaksiin hiipia ja viekoitella mukaansa :)..
Multa on ainakin kaikki mehut talta paivalta viety ja meinaan himmailla sujuvasti ainakin taman loppupaivan. Ihan itsekkaasti ja ansaitusti :)

Vetta sataa...tiiatko, ma paasin kuin paasinkin tanaan kunnolla roiskimaan latakoissa ja isoissa semmosissa!! Mielettoman mahtavaa eika kastuminen haitannu ollenkaan :love:...ja talle paivalle tuli ihanien ihmisten kiintioonkin upeita kohtaamisia - ma en voi mitaan sille etta oon hassuna nuihin charmantteihin harmaahapsisiin herrasmiehiin, jotka vaihtaa mun kanssa muutaman sanasen ja siita tulee niin kiva olo :)..ja noi on semmosia velikultamaisia, suloista pilketta silmakulmassa :)

Ihanaa perjantain jatkoa sulle :), nauti elosta ja olosta(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No onhan toi noinkin...mut ei voi tietää ennen kun käy katsomassa. Mulle varmasti riittäis toi pienempikin mut jos se pohjaratkasu on hanurista niin ei se paljon lohduta.
Käly sano että otat autotallin jos mahdollista, arjen pientä luxusta varsinkin talvella...mut onko se sit 20€ kk vai vuodessa?! Veikkaan kk koska nytkin maksan 10€kk et aika arvokasta jos reilusti yli 600e vuokraan tulee viel tallipaikka 20€ kk...
Tallipaikka 20e/kk on ilmainen. Totta ihmeessä kannattaa ottaa tallipaikka jos tolppapaikka 10e/kk ja talli 20e/kk. Jomman kumman tarttee kuitenkin.
 
@Asiankannattaja mietinkin että ''yksi on joukosta poissa...kuka se mahtoikaan olla''...no sä voit olla se puolialaston Hunks joka leyhyttelee palmupuun lehvää boobsin yläpuolella ja syötät aina välillä hänelle viinirypäleitä(y)
Tota...

Mä olen se, joka tietää aina ja kaikesta kaiken
Mä olen se joka osaa mitä tahansa.
Mä olen se joka ei ihmettele mitään.
Mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään.

Mutta mä EN ole Hunks. Koskaan. En myöskään "Hottis", "Vi*un puhelinmyyjä", "maajussi vailla morsianta" tai "BigBrother"; puhumattakaan palomieskalenterin keskiaukeama- adoniksesta.

Voin olla yli- ikäinen Vaahteramäen Eemeli jonka Peppi on aina vaan Kurrekurredut- saarella. Ja voin olla PekkaPuupää jonka Justiina on pitkällä lomalla.

Mutta Hunks... ei helv...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä