Boobabe
Sain hirveä.minkä elukan lihhaa muhittelet?
Sain hirveä.minkä elukan lihhaa muhittelet?
siitä tuleekin erinomanen lihaspataSain hirveä.
Juuresta, kaalia, sipulia ja mausteita. Salainen resepti niin en kerro tarkemmin.siitä tuleekin erinomanen lihaspata
laitokko mitään juureksia tai muita heiniä joukkoon?
tuo tarkkuus riittää oikein hyvinJuuresta, kaalia, sipulia ja mausteita. Salainen resepti niin en kerro tarkemmin.
No ei se e n ä ä ole salainen. Varmaan pöläytät vielä aromisuolaa sekaanJuuresta, kaalia, sipulia ja mausteita. Salainen resepti niin en kerro tarkemmin.
En kertonut mitä juuresta. 3 ainesta en sanonut ollenkaan.No ei se e n ä ä ole salainen. Varmaan pöläytät vielä aromisuolaa sekaan
sarkasmia, sanoisinko?
No sen halusinkin tietääEn kertonut mitä juuresta. 3 ainesta en sanonut ollenkaan.
Vittu mitään aromisuolaa laita. En ole koskaan käyttänyt sitä.
Sitä on aina tyrkyllä kun olen viihtellä. Kumma juttu. Kai mä olen helpon näköinen tms. Mutta mä pitäydyn vanhassa tutussa. En lähde vieraan mukaan.aika hyvin sää boobis muuten saat sinkuksi melaa mekkoon
enempi ku useimmat pariutuneet
Jaa, vai niin.No sen halusinkin tietää
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/valio-vetaa-kaupoista-saastunutta-ruokakermaa/2010102
Tarkkana saa olla kaikessa
Laitoin luuliemisoppaan rikottuja ohraryynejä ja maistui ihan muinaismuijan keitolta. Varovasti voi kokeilla kaikenlaista, mutta suolakurkkua.... Stroganoffissakin on sitä - miksei sopisi?
J.K.Löysin tuon muistatko- nikin OMISTA vanhoista viesteistä. Mun mielestä on perempi käyttää sellaista, kuin mennä pöllimään jonku toisen nikki krakkeroimalla
vanhat konstit onki parempia eikä tartte kumin kans sohlataSitä on aina tyrkyllä kun olen viihtellä. Kumma juttu. Kai mä olen helpon näköinen tms. Mutta mä pitäydyn vanhassa tutussa. En lähde vieraan mukaan.
fiksun olosia kämppiä ja ihan järkeviä hintojakiSen kummemin selittelemätttä ja kun ei ole mihin verrata mut kun ei siis ole mikään pk seutu niin...mitä mieltä näistä 2h+keittiö+sauna ja partsi 58neliöö 672,50 ja sit vesi ja sähkö kulutuksen mukaan ja 2h+keittiö+ sauna ja partsi 48 neliöö 533,50 ja niissäkin vesi ja sähkö kulutuksen mukaan...kummatkin on uusia taloja eka on 2012 v ja toinen 2015. Siistejä ovat. Autopaikat 10/20€
Riippuen ottaako tolpan vai tallin. Itseä vähä vaivaa et vesikin menee kulutuksen mukaan kun nykysessä on kiintee.Tälläsii nyt pääsee katsoo. Kt kylläkin...
Eiks boobis käyt kumii vakipanon kanssa? Onks boobis myös miehen ainoo vaki..vanhat konstit onki parempia eikä tartte kumin kans sohlata
jaa-a, pitäs kysyä harppisaksaltaEiks boobis käyt kumii vakipanon kanssa? Onks boobis myös miehen ainoo vaki..
Mieluimmin ukko kuin vakipano. Parempi tuo kuin ei mitään.jos on noin hyvä vakipano niin mitäpä sitä varsinaisella ukolla tekiskään
ookko varma? ukot haisee, sotkee ja kiukutteleeMieluimmin ukko kuin vakipano. Parempi tuo kuin ei mitään.