The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Höö. Yllättävää et vr:n kalusto on hajonnu, samaan aikaan eri laitureilta lähtee kaks junaa Tampereen kautta enkä tienny kumpaan pitää mennä. Juoksin vaa paniikis ympäri rauttista ja koitin bongata konduktöörin tai jonkun joka osais kertoo mihin mun pitää mennä, ja sit tää paska on vielä myöhässä. Turhaan olin tääl puoli tuntia etuajassa kiirehtimässä ja panikoimassa.
 
Höö. Yllättävää et vr:n kalusto on hajonnu, samaan aikaan eri laitureilta lähtee kaks junaa Tampereen kautta enkä tienny kumpaan pitää mennä. Juoksin vaa paniikis ympäri rauttista ja koitin bongata konduktöörin tai jonkun joka osais kertoo mihin mun pitää mennä, ja sit tää paska on vielä myöhässä. Turhaan olin tääl puoli tuntia etuajassa kiirehtimässä ja panikoimassa.
se on steissi :cautious:
 
Höö. Yllättävää et vr:n kalusto on hajonnu, samaan aikaan eri laitureilta lähtee kaks junaa Tampereen kautta enkä tienny kumpaan pitää mennä. Juoksin vaa paniikis ympäri rauttista ja koitin bongata konduktöörin tai jonkun joka osais kertoo mihin mun pitää mennä, ja sit tää paska on vielä myöhässä. Turhaan olin tääl puoli tuntia etuajassa kiirehtimässä ja panikoimassa.
VR:ään voi aina luottaa siten, ettei siihen voi luottaa
 
Suokaapa minulle anteeksi.
Olutlaatikko ja mä emme sovi yhteen.

Niinpä lopetan häiriköimisen täällä tältä erää ja painun nurkkabaariin häiriköimään kaltaisiani joilla promilleja aletaan laskea vasta valomerkin jälkeen.

Mutta perjantain ja viikonlopun kunniaksi uhraan minuutin elämästäni laatiakseni runopläjäyksen. Aika alkaa nyt.

"Nurkkabaarista sain minä kutsun,
tuli luota se naisen tai hutsun.
Mutta milloin mä kutsun tuon kuulen
mun jo mentävä on lailla tuulen.

Peppi tykkää siitä niin matalaa
vaikka koskaan en tee mitään katalaa.

Eipä tiedä Peppi missä keppi on noudon arvoinen,
eikä auta vaikka kuinka minä kerron hälle sen.
Mitä korvat ei nää tai silmät ei kuule
älä koita selittää tai yhtään mitään luule...
painun nurkkabaariin tästä mitään selittelemästä...

ja sit viistoistaminuuttinen kitarasoolo.

Aikaa meni sekuntikelloni mukaan 1.13.

Palaan kettinkiin kun selviän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä