No ne on niitä polttiaisia. Sieläkö eivät ole kavonneet vielä, no ei ole tainnut liian kylymää olla sielä vissiin vielä.Keravalla ainakin on inhotavia, pieniä, babaanikärpästä pienempiä salakavalasti purevia öttiäisiä.
No ne on niitä polttiaisia. Sieläkö eivät ole kavonneet vielä, no ei ole tainnut liian kylymää olla sielä vissiin vielä.Keravalla ainakin on inhotavia, pieniä, babaanikärpästä pienempiä salakavalasti purevia öttiäisiä.
Ai kamala.Mistä tosta buubiksesta niin tietää
Puutostilaa on havaittavissa..tuolta(kin) osin...Tarttetko selänpesijää
Keihäästä olympiakulta.Sotasankari joka ihan vaan vittuillakseen voitti olympiakullat niin keihäänheitosta kuin jousiammunnasta.
Onhan sitä semmosekki uuden ajan ihmeet käytössä kuin kuutamon loiste? Etelässä ei vissiin semmosesta ole kuultukkaan?Te sit vissiin näette pimeässäkin?
Heiii...niita hiien polttiaisia on kylla!! Mistako tiian....no ihan siita samasta syysta kuin alkukesasta niitten itikoitten kanssa...Missä helevetissä vielä sääskiä?
Täälä kohtuu etelässä ei ainakaan ole ennään.
Tuskin lapissakaan on kun yöpakkasiaki ollu jo.
No joo. Meilläpäin ainakin saisi olla täyskielto. Kun ne idiootit ampuvat säkkipimeällä rannassa. Persustaan saa pelätä kuin uimaan viuhahtaa.Onhan sitä semmosekki uuden ajan ihmeet käytössä kuin kuutamon loiste? Etelässä ei vissiin semmosesta ole kuultukkaan?
Tosin täytyisi olla täyskuu ja iso kiikari joka kerrää valon että pystyis ampumaan, kerroinkin lähinnä että ei ole kieltoja, ei ne lappalaisekhan mithän yöelukoita ole.
Aivan oikein niinpä olikinKeihäästä olympiakulta.
Jousiammunnasta joukkuemaailmanmestaruus.
No jotain rotia viela sille tulemiselle...joskus marraskuussa vasta katellaan niita risuj...toiveita...Kohta tuun, alkakaas äsää niitä toiveita
Niin ei niitä täyspäisiä ihan jokapuolella Suomea kasvakkaan.No joo. Meilläpäin ainakin saisi olla täyskielto. Kun ne idiootit ampuvat säkkipimeällä rannassa. Persustaan saa pelätä kuin uimaan viuhahtaa.
Oon tehnyt usein hilloa niistä, kun keittelee kattilassa kokoon niitä palasia, lisää sitruunanmehua ja kanelia joukkoon. Maistuu omenahillolleEllei, niin mulla on ylikasvanut kesäkurpitsa mikä painaa semset neljä kiloa.
Täälä pukkiki jo oottelee..No jotain rotia viela sille tulemiselle...joskus marraskuussa vasta katellaan niita risuj...toiveita...
Mä tein toissavuonna ja sitä on yhä pari pikkupurkillista pakkasessa.Oon tehnyt usein hilloa niistä, kun keittelee kattilassa kokoon niitä palasia, lisää sitruunanmehua ja kanelia joukkoon. Maistuu omenahillolle
jesusmaria....!!!Täälä pukkiki jo oottelee..
http://blue-marble.de/nightlights/2012Onhan sitä semmosekki uuden ajan ihmeet käytössä kuin kuutamon loiste? Etelässä ei vissiin semmosesta ole kuultukkaan?
Tosin täytyisi olla täyskuu ja iso kiikari joka kerrää valon että pystyis ampumaan, kerroinkin lähinnä että ei ole kieltoja, ei ne lappalaisekhan mithän yöelukoita ole.
sanoppa ny paula mitä hirvenlihoja sää sait niin katellaan että mitä niille oikeesti ois pitäny tehä
osaat sitte ens vuonna