Nii, kahviiAamupäivää!
Kahvipaussi vaihteeksi. Jotenkin nuutunut olo. Väsy ja pimeää ja plääh.
Kyl cittarii voi mennä duunivaatteissakiSiviilit niskaan ja lounaalle. Ja Cittariin lihaostoksille. Tekee mieli pataa tai keittoa. J kirpparinkin voisi tarkastaa.
Ja moikkaamaan mua tietysti.Tajusin just et mähä pääsisin tästä ihan supernopeesti Keravalle. Meen häiriköimään majuria sinne.
True dat.Ja moikkaamaan mua tietysti.
okTajusin just et mähä pääsisin tästä ihan supernopeesti Keravalle. Meen häiriköimään majuria sinne.
helkatti kun mainitsit pitsan noh mä meen syömään sellasen on jsut hyvii tos matkan varella ja soipvan kokonenPitikin mennä lukemaan pizzamainosta. *kuolaa*
Se on PIZZA, eikä pitsa, etkö älyä?helkatti kun mainitsit pitsan noh mä meen syömään sellasen on jsut hyvii tos matkan varella ja soipvan kokonen
älysin et mun pits maistui hyvälle ei liain rasvanen vaan rapsakka pohja ja herkut täyttee. lisäksi pitsa soljuu helpommin omassa suussa. pizza tule mieleen et olisi nemnso potalle pisulleSe on PIZZA, eikä pitsa, etkö älyä?
Mä syön ainoastaan kakkuja, joissa on kurkumatäytePäivää ketjuun kuinkas täällä voidaan ?
Kohta se olis taas ruoka-aika ja kahvi &,kakkuaika,hyvin terrrrveellistä punajuuri-kaakaokakku tuorejuusto-soijakermakuorutteella
Jooo varmastiMä syön ainoastaan kakkuja, joissa on kurkumatäyte
Päiväähuomenta.
...ja onneks mä en ollut syömässä tai juomassa yhtään mitään, koskapa ilmoille tuli niin yllättävän spontaanin hersyvä nauru että ...siinä sotkussa sitten ois siivousta piisannutMä syön ainoastaan kakkuja, joissa on kurkumatäyte