The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hö sun kanssa!

Kurkumaa kannattaa lisätä hintsusesti sinne tänne jotta ei pöpöset tule ja tee olotilaa vallan kehnoksi (y)

Ja valkosipulia ja hunajaa kans (y).
Selvempi pyy; valkosipuli-hunaja-kurkumapitsaa siis kehiin ja vähempi luntsa iskee (y)
Niinhän se sanoi jo Aristoteles, että "ruoka olkoon lääkkeesi". Veikkaan varmaksi, että kurkuma oli silläki mielessä :coffee:
 
... ihan selkeesti oot suuntaamassa kohti isompaa AaKoon kämppää, missä on ihana huone kirjoille suuren suurella lukutuolilla varusteltuna ja...jalkojesi juuressa on kerällä koiruliini(y)
Tiedätkös, että et ole tossa kovinkaan väärillä jäljillä.

Etelä- pohjanmaalla on vanha mummanmökki jonka isäukko nykyään omistaa mutta setämies siellä on parikytä vuotta asunut. Terveytensä puolesta vaan ikävä kyllä ei pysty asumaan siellä välttämättä enää kovinkaan kauaa vaan jossain vaiheessa joutuu muuttamaan kirkonkylälle palvelujen ääreen.
On hyvinkin todennäköistä, että silloin meikäläinen karistaa pääkaupunkiseudun tomut ja muuttaa oikeaan ihmisasumukseen, oikeiden ihmisten pitäjään.
 
Selvempi pyy; valkosipuli-hunaja-kurkumapitsaa siis kehiin ja vähempi luntsa iskee (y)
Niinhän se sanoi jo Aristoteles, että "ruoka olkoon lääkkeesi". Veikkaan varmaksi, että kurkuma oli silläki mielessä :coffee:
...kuha oot varovainen sen koo-aineen kans:cautious:

..mä en uskalla sanoa sitä enää koska nyt mitä ilmeisimmin oon käyttäny ko.sanaa liiaksi, koska hilavitkutin rupes temppuilee heti *ufopääkkönen*

Miljuuna kertaa viskannu ulos tai sitten Liberon vaippojentestaushässäkkään:confused:....

Joten...maltillisesti(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Tiedätkös, että et ole tossa kovinkaan väärillä jäljillä.

Etelä- pohjanmaalla on vanha mummanmökki jonka isäukko nykyään omistaa mutta setämies siellä on parikytä vuotta asunut. Terveytensä puolesta vaan ikävä kyllä ei pysty asumaan siellä välttämättä enää kovinkaan kauaa vaan jossain vaiheessa joutuu muuttamaan kirkonkylälle palvelujen ääreen.
On hyvinkin todennäköistä, että silloin meikäläinen karistaa pääkaupunkiseudun tomut ja muuttaa oikeaan ihmisasumukseen, oikeiden ihmisten pitäjään.
Toihan kuulostaa ihanalta :)!

..tai siis..ei tietenkään setämiehen puolesta...

Mutta. Ihan ajatuksenkin tasolla varmaan kutkuttavan kiva :)...
 
Kuuleppas sinä kutittelija *kutittelee varpaiden välistä*:barefoot::sneaky:
*nassunen vihreenä*
*pistää varpasensa tiukasti kippuraan*

Kutita vaikka ihan ja kaikkialta muualta mutta varpaitten välistä...

Siis. Mä näin ihan pikkasen eilettäin jotain pätkää jostain leffasta missä joku ukkeli - mä oon kartalla tässä, oota vähän! - n u o l e s k e l i jonkun tytön varpaanvälejä*hakee ämpärin*...ja lopuksi tunki koko varvasosaston suukkuseensa *ufopääkkönen*!!!*ei löytänykään ämpäriä!!!...iiikkk Kääk!!*

Yh, jätetään koko aihe nyt. Kits.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä