The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*nassunen vihreenä*
*pistää varpasensa tiukasti kippuraan*

Kutita vaikka ihan ja kaikkialta muualta mutta varpaitten välistä...

Siis. Mä näin ihan pikkasen eilettäin jotain pätkää jostain leffasta missä joku ukkeli - mä oon kartalla tässä, oota vähän! - n u o l e s k e l i jonkun tytön varpaanvälejä*hakee ämpärin*...ja lopuksi tunki koko varvasosaston suukkuseensa *ufopääkkönen*!!!*ei löytänykään ämpäriä!!!...iiikkk Kääk!!*

Yh, jätetään koko aihe nyt. Kits.
Minkäslaisia leffoja siellä oikein katsellaan? *saa moralisen huimauskohtauksen, pyörtyy dramaattisesti käsi otsalle heilahtaen, kaatuu lattialle kyljelleen...hidastettuna, voihkaisee kun pää osuu pöydänkulmaan, menettää tajuntansa ja näkee levottomia harhoja Ketjulaisista*
 
Minkäslaisia leffoja siellä oikein katsellaan? *saa moralisen huimauskohtauksen, pyörtyy dramaattisesti käsi otsalle heilahtaen, kaatuu lattialle kyljelleen...hidastettuna, voihkaisee kun pää osuu pöydänkulmaan, menettää tajuntansa ja näkee levottomia harhoja Ketjulaisista*
*kauhistuu kikkuroitaan myöten ja säntää paikalle ritarittarena antamaan tekohengitystä...ja kutittaa samalla varpaanväleistä:sneaky:*

Mä en kattonu. Huom!Obs!
Ihan_vahingossa_näin kun tein pikasurffailut.
 
Huomenta!
En avaa kaikkia lihapaistospusseja, ettei pääse pöpjä sinne. Isoa paistia ei ollut eikä niitä pitkiä fileitä. Muuten hyviä palasia, eikä mitään epämääräisiä riekaleita ne hirvenpoikasen lihat.

Kaauhee väsymys voi tarkoittaa kuumeetonta keuhkokuumetta. On ollut ja se väsy oli ainoa oire: en saanut yhtä paitaa silitetyksi, kun oli niin järkky väsymys. Monta viikkoa piti olla levossa ja yleikunto meni tosi alas. Ei parane ilman antibioottikuuria se! Mutta eilen kertoivat telkkarissa myyräkuumeesta... oireet vähän samanlaiset. Idässä etelässä jyllää nyt se kuulemma. Ei pysty ajamaan autoa keuhkokuumeessa ainakaan, joten äkkiä lääkäriin...!

Holby city nyt!
ihme vatipää, käskee lääkäriin jos nyt vähän väsyttää ensimmäisen yövuoron jälkeen. voisit ite mennä lääkäriin ja pyytää uudet reseptit niinhin vuosia sitten lopettamiisi mielialalääkkeisiin.
eikä muuten tarvii vastata kun menee asian ohi se vastaus kuitenkin.
 
ihme vatipää, käskee lääkäriin jos nyt vähän väsyttää ensimmäisen yövuoron jälkeen. voisit ite mennä lääkäriin ja pyytää uudet reseptit niinhin vuosia sitten lopettamiisi mielialalääkkeisiin.
eikä muuten tarvii vastata kun menee asian ohi se vastaus kuitenkin.
...otitko sää sitä hevosta ollenkaan:unsure:..?

Hyvä ruoka, parempi mieli(y)....tai jotain:notworthy:*tsiigailee varuiksi nurkkapaikkaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
ihme vatipää, käskee lääkäriin jos nyt vähän väsyttää ensimmäisen yövuoron jälkeen. voisit ite mennä lääkäriin ja pyytää uudet reseptit niinhin vuosia sitten lopettamiisi mielialalääkkeisiin.
eikä muuten tarvii vastata kun menee asian ohi se vastaus kuitenkin.
No vastaanpa kuitenkin, että keuhkokuume mulla on ollut vuosia sitten.
Mielialalääkkeitä en ole syönyt koskaan, en edes nukahtamislääkkeitä. Tunnet varmaan jonku toisen paulan täältä, mutta mulle on määrätty migreenilääkkeet 4 kertaa kauan sitten, enkä silloin tiennyt, et vaiva tuli esim yhdestä nakista, toisella kerralla pari siivua kalkkunaleikettä riitti päivän migreeniin ja kolmas kerta oli vieraan tarjoama makkaranpätkä, minkä merkkiä en tiedä. Neljäs kerta oli hotelliaamiainen, josta sain parin päivän migreenin. Siihen aikaan en osannut epäillä ruokaa ollenkaan, mut onhan siitä kauan--- siis viime vuosituhannella joskus. Onneksi ostin sen Neurologian oppikirjan, missä Jorma Palo on yhtenä kirjoittajana(y)
Mitä teet yövuorossa?
 
No vastaanpa kuitenkin, että keuhkokuume mulla on ollut vuosia sitten.
Mielialalääkkeitä en ole syönyt koskaan, en edes nukahtamislääkkeitä. Tunnet varmaan jonku toisen paulan täältä, mutta mulle on määrätty migreenilääkkeet 4 kertaa kauan sitten, enkä silloin tiennyt, et vaiva tuli esim yhdestä nakista, toisella kerralla pari siivua kalkkunaleikettä riitti päivän migreeniin ja kolmas kerta oli vieraan tarjoama makkaranpätkä, minkä merkkiä en tiedä. Neljäs kerta oli hotelliaamiainen, josta sain parin päivän migreenin. Siihen aikaan en osannut epäillä ruokaa ollenkaan, mut onhan siitä kauan--- siis viime vuosituhannella joskus. Onneksi ostin sen Neurologian oppikirjan, missä Jorma Palo on yhtenä kirjoittajana(y)
Mitä teet yövuorossa?
tukehdu kurkumaas idiootti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä