Minä ja kahvi tähän aikaan....Otatko kahvia
huolehditaan vaan ihan omista tyyleistä jos sopii.huomautan vaan sun puhetyylistä.
Ai niin, unohdin ettet yleensä juomkahvia. Laitetaanko öörl kreitä, sitä sinistä pussia?Minä ja kahvi tähän aikaan....
Oonko iha kamala jos vaihdan kahvin teehen?
Aika herkästi ärsyynnyt, sitä vaan. Ehket kuitenkaan livenä sanoisi toiselle ihmiselle noin rumasti, toivottavasti.
Asia sovittu.huolehditaan vaan ihan omista tyyleistä jos sopii.
juu, sama ajatus kun näkee sun viestejä.
Käypi hyvin, kiitos*niiata niksauttaa*Ai niin, unohdin ettet yleensä juomkahvia. Laitetaanko öörl kreitä, sitä sinistä pussia?
Kysyn vielä kerran, missä se laatikko viipyy. Et ole edes toimittanu sitä postiin vaikka sanoit. Joit kaiken itse ja aika menee päättömälle flirttaillessa.
Tonni apua kauheeta rahanmenoa.Mun pitää hankkia kalenteri,rupee olemaan sen verran kiirusta
Eräs ihminen parin kolmen vuoden takaa ilmesty ihan sattumalta "nenän eteen" ja nyt se haluu nähä
Niin ja iltaa vaan. Tylsempää on se että laskuja maksoin melkeen tonnin edestä
Niinpä Suurin osa tosta tonnista oli vakuutusmaksuja.Pieniä olivat vuokrat ja puhelin ym ym mut noi vakuutusmaksut...huoh.Tonni apua kauheeta rahanmenoa.
Ei tiiä uskaltaako ens yönä mennä nukkumaan kun toi kolmentoista tonnin korkkaus lähestyy kovaa kyytiä.Ja juu, ajattelin yrittää nukkua ens yönä koska huomenna mä oon raato.
Huokaus. Itsellä on menossa ensi liksasta läjä isoja maksuja myös tyyliin kaikki vakuutuslaskut kerralla.Niinpä Suurin osa tosta tonnista oli vakuutusmaksuja.Pieniä olivat vuokrat ja puhelin ym ym mut noi vakuutusmaksut...huoh.
Mä ehdotan tota:Majurin avatar.
Mä meinasin uhmata kohtaloa... tosin jos ens yökin on unien osalta samanlaisia kuin tässä nyt ovat olleetkin niin...huominenkin päivä menee ihan repeillessä siinä samalla kuin paiskii hommia, tosin huomenna varmaan hoosiannat kaikuu korvissa ja taitaa tulla orastavat avemarian harjotuksetkin...Ei tiiä uskaltaako ens yönä mennä nukkumaan kun toi kolmentoista tonnin korkkaus lähestyy kovaa kyytiä.
Jos tästä menee nukkumaan, niin Majuri ystävineen valtaa ketjun ens yönä ja sit nakkisetä korjaa potin.
Eli pikkupakkaset saa tulla hissuksiineka erä hirvenlihoja selvitelty täälläki pakkaseen
yks kolmasosa on saatu pyydettyä
Se tunne...
..kun jalkapohjissa on siivet ja pääkkösessä höpöhattaraa ja huulias et voi kontrolloida ollenkaan koska väen väkisin vain hymyilyttää