The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai niin, unohdin ettet yleensä juomkahvia. Laitetaanko öörl kreitä, sitä sinistä pussia?
Käypi hyvin, kiitos:)*niiata niksauttaa*

Laitatko hautumaan..mä kipasen kaupassa..tai mä oletan että se on yksi kipaisu :barefoot:

Ja juu, ajattelin yrittää nukkua ens yönä koska huomenna mä oon raato.

Tai no huomenna oon raato nukuinpa tai en, joten...ihan pienen hetken verran mieleen juolahti hajatelma kupillisesta kahvia:geek:...mutta joo, teetä kehiin. Kohta :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mun pitää hankkia kalenteri,rupee olemaan sen verran kiirusta :rolleyes::sneaky:
Eräs ihminen parin kolmen vuoden takaa ilmesty ihan sattumalta "nenän eteen" ja nyt se haluu nähä:barefoot:

Niin ja iltaa vaan. Tylsempää on se että laskuja maksoin melkeen tonnin edestä:cautious:
 
Tsäh!*pömpsähtää takas ketjuun*:D

Se tunne...


..kun jalkapohjissa on siivet ja pääkkösessä höpöhattaraa ja huulias et voi kontrolloida ollenkaan koska väen väkisin vain hymyilyttää :love:



Ihana kauppareissu :D...aamupalaa lähdin vain hakemaan mutta nappasin mukaani sitten yhtä ja toista:barefoot:...kuten ihunan Frozen-penaalin tuolle yhdelle tirpanalle, jolta huomasin entisen penaalin olleen rikki (...oiiiiii!!!!*kovaa ja korkeelta* Onko tää mulle??!!!...sä oot ihana!!!!*kovaa rutistusta*)..

Ja koska mulla oli kovin höpö- olotila, niin juttelin kassaneidin kans sillä seuraamuksella että tuli kassanauha mitätöidyksi ja uutta yritystä kehiin naurujen saattelemina :D

Ääähh...ja nyt pitäs täällä mukamas tasottua*ufopääkkönen*...iltapuuhat ja iltawillit(y)
 
vierailija
Paula on pakkomielteen vallassa päätynyt etsimään kaikkea missä on sana päätön, lainaa joka viestin ja kommentoi niihin kurkumaa.
Onko ihme jos joku päätyy sanomaan rumasti?
 
Ei tiiä uskaltaako ens yönä mennä nukkumaan kun toi kolmentoista tonnin korkkaus lähestyy kovaa kyytiä.

Jos tästä menee nukkumaan, niin Majuri ystävineen valtaa ketjun ens yönä ja sit nakkisetä korjaa potin.
Mä meinasin uhmata kohtaloa...:D tosin jos ens yökin on unien osalta samanlaisia kuin tässä nyt ovat olleetkin niin...huominenkin päivä menee ihan repeillessä siinä samalla kuin paiskii hommia:D, tosin huomenna varmaan hoosiannat kaikuu korvissa ja taitaa tulla orastavat avemarian harjotuksetkin...


Mutta huominen on kiva päivä:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä