Boobabe
Et löytänyt parempaa kuvaa?
Et löytänyt parempaa kuvaa?
EnEt löytänyt parempaa kuvaa?
Kyllä sapuskasta pitää saada sevverran säilöntäaineita, että tulevaisuuden arkeologeilla on ihmettelemistä.No enhän käytä sitä jatkuvasti, vaan silloin, kun kolottaa jossakin. Ei kolota, jos ei syö hermomyrkkyä!
Se tunne kun...Nänni
Mitä sitä paskanhajua häppeemään, kehtaan piereskellä kirkossakinSe tunne kun...
Noh noh Majuri...nythän sinä taas..*pakenee paikalta*
Oli muuten hyvin vähän nestettä hirvenvasan lihoissa
myrkytin just sun kaivon kaikella mahdollisella mitä maa päällänsä kantaa.Oli muuten hyvin vähän nestettä hirvenvasan lihoissa
Kinkuissa on fosfaattien takia tolkuttoman paljon vettä!
http://kaksplus.fi/threads/vaeyrynen-blogissaan-suomen-ulkopolitiikan-taustalla-salaliitto.2482142/#post-31416638
Ja mikä mahti maassa ei voi jättää pois sitä aknelääkettä possujen hoidossa?
*ufopääkkönen*Kyllä sapuskasta pitää saada sevverran säilöntäaineita, että tulevaisuuden arkeologeilla on ihmettelemistä.
Flunssapöpöihin taas auttaa sama kuin veneenpohjaan, eli huolellinen tervaus. Kun keuhkoissa on kunnon tervakerros niin ei ihan mitättömien pöpöjen kanssa tartte tapella.
Hermomyrkyistä taas viina liuottaa aivosoluja, mut heikoimmat tuhoutuu ensin, eli aivot vaan paranee kun pääsee huonoimmista soluista eroon.
Niih.
Vaihdoin sun mieliksJaa jaa
Mitäpäs jos ... ihan vain jättäisit vastaamatta näihin, jos noin kovasti verenpaine nousee?myrkytin just sun kaivon kaikella mahdollisella mitä maa päällänsä kantaa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/hoyhtyan-postista-loytyi-jauhekirje/124007/myrkytin just sun kaivon kaikella mahdollisella mitä maa päällänsä kantaa.
*huokaus*Vaihdoin sun mieliks
mitä sä mun verenpaineesta tiedät ?Mitäpäs jos ... ihan vain jättäisit vastaamatta näihin, jos noin kovasti verenpaine nousee?
Laita Clintti takas.Vaihdoin sun mieliks
Aika herkästi ärsyynnyt, sitä vaan. Ehket kuitenkaan livenä sanoisi toiselle ihmiselle noin rumasti, toivottavasti.mitä sä mun verenpaineesta tiedät ?
ihan saman ohjeen kun saat tuon toisen tajuntaan niin kaikki menee hyvin.
kuin myös.Aika herkästi ärsyynnyt, sitä vaan.
Sanoo hän joka vaihtoi YokoTsunon hiirulaiseen.Laita Clintti takas.
..ja tähän kohtaan huitasen aimo annoksen kunnon rehellistä ja taatusti/mukamas epäterveellistä mutta ruuanlaitossa niin hyvääkin voitakuin myös.
En mä ärsyynny, huomautan vaan sun puhetyylistä. Mutta sana on vapaa ja jokainen vastaa itse sanomisistaan.kuin myös.
tähLaita Clintti takas.
Otatko kahvia..ja tähän kohtaan huitasen aimo annoksen kunnon rehellistä ja taatusti/mukamas epäterveellistä mutta ruuanlaitossa niin hyvääkin voita
*mätkis*