vierailija
Ei ole mun ongelma, jos tuon takia menetät rahasi jollekin Auervaaralle.Sehän on tän palstan tarkoituskin, että uskotaan just niihin juttuihin mitä halutaan ja luodaan oma kupla, sori sulle!
Ei ole mun ongelma, jos tuon takia menetät rahasi jollekin Auervaaralle.Sehän on tän palstan tarkoituskin, että uskotaan just niihin juttuihin mitä halutaan ja luodaan oma kupla, sori sulle!
Ne on kaikki yksilöitä. Osa kaipaa enemmän taukoa muista, osa ei.Saman verran kuin ne muutkin?
No jos muut haluaa viettää aikaa keskenään niin sitten viettävät? Mutta jos B haluaa esim omaa-aikaa niin ei sen ole pakko bändin kanssa viettää 24/7. Ja se on varmasti muille okSaman verran kuin ne muutkin?
No siis jos minulta kysyt niin mun silmissä kaiken takana on K & löööv for him. Mietin vain sitä, että muuten sentään vois valita ajankohdan nähdä kultaansa, mutta jos käynti liittyy UMK:hon niin silloin ei voinut valita ajankohtaa.Jos tarkoitat UMK:ta, niin kannattaako hänen ottaa joku siihen liittyvä projekti vastaan sen sijaan, että lomailisi Thaimaassa? Onko rahallinen tms. hyöty niin suuri?
Eihän Daltonitkaan ole K:n kanssa samoilla lomillaNo jos muut haluaa viettää aikaa keskenään niin sitten viettävät? Mutta jos B haluaa esim omaa-aikaa niin ei sen ole pakko bändin kanssa viettää 24/7. Ja se on varmasti muille ok
Mitä v*ttua?! No ei kyllä ole. Ei meistä suurin osa todellakaan ole mitään harhaisia K&B tosishippareita.Sehän on tän palstan tarkoituskin, että uskotaan just niihin juttuihin mitä halutaan ja luodaan oma kupla, sori sulle!
Sä oot harhainenNoooh, sitähän on jankattu väsyksiin asti, että KYLLÄ K kuulemma sanoi toukokuussa Petralle menevänsä ”this year” Sloveniaan, vaikka jatkoi, ettei tiedä milloin, mutta että jonain päivänä. Kun hän ei enää tänä vuonna taida sinne ehtiä, niin meneekin kuulemma seuraavalla lomallaan sitten siis.
Ja kun Bojan sanoi, että heillä on ”plans for the colder months”, niin se kuulemma tarkoitti laskettelulomaa Sloveniassa, eikä esim. tuota Kyprosta.
Ja B sanoi kans kuulemma, että ”someone is coming to Slovenia” viitaten K:hon, vaikka veti vitsaillen alaluomea alas ja äänensävy oli kysyvä
Mutta ON SE K sinne menossa.
Eri asia on, ettei kukaan tiedä milloin
Kuulemma’lla viittaan muuden palstailijoiden väitteisiin, pälli.Missä sanoi, että menee seuraavalla lomallaan?
Vielä puuttuu se, että K raahaa lomalle naapurin Erkin ja kaupantädin.Eihän Daltonitkaan ole K:n kanssa samoilla lomilla
Oletko vaihtanut törpön pälliin?Kuulemma’lla viittaan muuden palstailijoiden väitteisiin, pälli.
Ai? Mä vain referoin muita tuossa kylläkin. Urpo.Sä oot harhainen
Pitkästä aikaa joku kiinnostavakin kommentti tässä ketjussa.Uutta TM/Jere-ficciä tarjolla AO3.
K varmasti ottais nekin lomalleen mukaan, varmasti hyvää pataaVielä puuttuu se, että K raahaa lomalle naapurin Erkin ja kaupantädin.
Mä kans ihmettelen, jos joku näkee jotain erikoista siinä, jos eivät oo yhdessä 24/7 lomallakin. Haluaa varmaan tavata muitakin kavereita lomallaan kun on mahdollisuus.Pitäiskö sen viettää 24/7 bändinsä kanssa?
Maisterin sanavarasto on laajentunut hallelujaa.Oletko vaihtanut törpön pälliin?
Oisko tää kaupantäti vielä pakasteallasvastaava!K varmasti ottais nekin lomalleen mukaan, varmasti hyvää pataa
No siis jos minulta kysyt niin mun silmissä kaiken takana on K & löööv for him. Mietin vain sitä, että muuten sentään vois valita ajankohdan nähdä kultaansa, mutta jos käynti liittyy UMK:hon niin silloin ei voinut valita ajankohtaa.
Mutta tulis sinnekin koska rakastaa kultaansa.
puuttuuNo siis jos minulta kysyt niin mun silmissä kaiken takana on K & löööv for him. Mietin vain sitä, että muuten sentään vois valita ajankohdan nähdä kultaansa, mutta jos käynti liittyy UMK:hon niin silloin ei voinut valita ajankohtaa.
No siis jos minulta kysyt niin mun silmissä kaiken takana on K & löööv for him. Mietin vain sitä, että muuten sentään vois valita ajankohdan nähdä kultaansa, mutta jos käynti liittyy UMK:hon niin silloin ei voinut valita ajankohtaa.
Olisin lähettänyt, mutta ei ollut kokoa.Jokos lähetitte sen Reiman uuden toppahaalarin Boitsulle, ettei vaan pikku prinssi palellu.
Alkuvuodesta heidän tauollaan. Tarkkaa aikaa kai ei ole sanottu edes, mutta B on sanonut, että hän ei mee sinne, mutta muut meneeOvatko Joksut menossa Thaikkuihin siis helmikuussa? Mulla on mennyt ohi onko kuukausi mainittu. Itse ajattelin että kaikki suuntaisi heti alkuvuodesta lämpimään.