Joistakin kappaleista ei vain pitäisi kenenkään edes yrittää tehdä covereita.
Joistakin kappaleista ei vain pitäisi kenenkään edes yrittää tehdä covereita.
Mulla taitaa olla ketjun pisin arpigood for u man
Arvet komistaa ja kertovat vaan eletystä elämästäMulla taitaa olla ketjun pisin arpi
väittää ne ns. huonommat äireet jotka on purkautunu sektiollaArvet komistaa ja kertovat vaan eletystä elämästä
Ei vielä kylläkään...muutaman päivän päästä kyllälucky you
Mutta se arpi vasta onkin kaikista kauneinväittää ne ns. huonommat äireet jotka on purkautunu sektiolla
kappas, tinksullaki kiima-aikaEi vielä kylläkään...muutaman päivän päästä kyllä
No mä ''purkauduin'' ( ) kyllä ihan normaalisti MUTTA ei sectiomammat ole sen huonompia naisina kuin muutkaan *kävelee nenä pystyssä pois* pyhväittää ne ns. huonommat äireet jotka on purkautunu sektiolla
mut palstan virallinen totuus on että sectiomamat on huonompia äitejäNo mä ''purkauduin'' cautious kyllä ihan normaalisti MUTTA ei sectiomammat ole sen huonompia naisina kuin muutkaan *kävelee nenä pystyssä pois* pyh
Tulikohan liikaa informatiota ketjuunkappas, tinksullaki kiima-aika
No eivat todellakaan oleNo mä ''purkauduin'' ( ) kyllä ihan normaalisti MUTTA ei sectiomammat ole sen huonompia naisina kuin muutkaan *kävelee nenä pystyssä pois* pyh
Mullapa on isoimmat..Mulla taitaa olla ketjun pisin arpi
No tuo mielipide on kyllä ihan anuksesta jos täällä noin ihmiset ajattelee?mut palstan virallinen totuus on että sectiomamat on huonompia äitejä
oon siis oppinu tän täältä enkä irlistä
Mulla taitaa olla ketjun pisin arpi
Melko kaukaa haettu mutta arvista puhutaan tässäkinArvet komistaa ja kertovat vaan eletystä elämästä
ei oo ku keisarinleikkausMulle on muuten ihan sama, mutta suomeksi se on sektio. Prkl!
Samaa mietin viime lauantaina.Tulikohan liikaa informatiota ketjuun
no toi isompi puolihan on ihan anuksestaNo tuo mielipide on kyllä ihan anuksesta jos täällä noin ihmiset ajattelee?
ootkos pervåillu lauantaina?Samaa mietin viime lauantaina.
Jotakin tais tapahtua.ootkos pervåillu lauantaina?
Kiitos tiedostaniin ja katajanmarjat laitetaan kun tehdään pataruokaa, ei ne siellä paistopussissa anna makua
pataan 10 marjaa per kilo lihaa
Aika vahvasti luvattu.Mulla taitaa olla ketjun pisin