E. Sen vuoksi mä olen harventanut siellä piipahtelun pariin kertaan päivässä. Turha on marmattaa mistään minkä voi vaan jättää katsomatta.no sää et sitte ainakaan sitte kuulu siihen veispuukkia kritisoivaan joukkoon joka marmattaa siitä että sinne pitää päivitellä jokainen huussireissu
Muistapa tuo itsekin äläkä vain kruttia paskanjauhannasta ja vittuilusta syytä.Paskanjauhannat ja vittuilut taas ei kuulu tänne.
Käyt kuitenkin säännöllisesti lurkkimassa harmaana niin silloin näet tämän
..nyt liikutaan vaarallisilla kepityksillaKyllä kymppivanhalla pikkupojalla pitäis edes keppihevonen olla kun ei voi oikeatakaan pitää.
..nyt liikutaan vaarallisilla kepityksilla
Niin tasan tarkkaan viimeiset sanonnat on noi.."..pitais edes keppihevonen olla.."...
....ja sitten niita on kohta keppihevostallillinen!!!!
Oikeesti, oopa varovainen tilauksissasi...
Mä siirsin keppihevosen pyöräkellariin eli ulkoleikkeihin. Eikö se ikä olekaan jo ohi?Näi o! Meillä on vasta viisi kepparia. Ja esterata. Ja vaikka mitä oheisrekvisiittaa. *huoh*
Mä elän vaarallisesti...nyt liikutaan vaarallisilla kepityksilla
Niin tasan tarkkaan viimeiset sanonnat on noi.."..pitais edes keppihevonen olla.."...
....ja sitten niita on kohta keppihevostallillinen!!!!
Oikeesti, oopa varovainen tilauksissasi...
Niin ollaan taas komeana.
*halaaruttaan*Näi o! Meillä on vasta viisi kepparia. Ja esterata. Ja vaikka mitä oheisrekvisiittaa. *huoh*
No eivat muuten ole!!Mä elän vaarallisesti.
Sitäpaitti keppihepat on vähäruokaisia.
Koiria (taas). Mikä yllätys.
Koiria (taas). Mikä yllätys.
Mä yritän, odota niin kokeilen tota.
OkMä yritän, odota niin kokeilen tota.
Odota nyt ihan rauhassa, tää on vaikeeta. Pidätä vaikka hengitystä sillä välin, niin jännittää vähemmän.
En taidaOdota nyt ihan rauhassa, tää on vaikeeta. Pidätä vaikka hengitystä sillä välin, niin jännittää vähemmän.
Kyselyikä?Mistä nyt kinataan? mikä on meininki? kuka yrittää ketä? ja missä me nyt mennään? Olisko täällä vai meniskö pois? pitäiskö palsta taukoa vai ei? ottais uuden vai ottaisko vanhan? vai ottaisko kummatkin?