Itteäni mahdollisimman paljon muistuttavan kuvan koitin tonkia....no jos toi oli isoäiti, ni en välttis haluu nähdä isoisää...
Ja tää on ensimmäinen kerta kun mua on isoäidiksi kutsuttu...
Itteäni mahdollisimman paljon muistuttavan kuvan koitin tonkia....no jos toi oli isoäiti, ni en välttis haluu nähdä isoisää...
*ufopääkkönen*...no ei ollut kuva sinnepäinkään!Itteäni mahdollisimman paljon muistuttavan kuvan koitin tonkia.
Soriii, se oli leikkiäItteäni mahdollisimman paljon muistuttavan kuvan koitin tonkia.
joo, toi satu on seksistinen mutta valitettavasti kuvaa todellisuutta vähän turhankin tarkastiSoriii, se oli leikkiä*hep tauko taas--->*
PS kun siinä punahilkka sadussa on isoäiti eikä isoisää *mutiseejupisee*
Olen satuni lukenut joten hoksasin kyllä. Nou hätä.Soriii, se oli leikkiä*hep tauko taas--->*
Olisko toi näköisempi?*ufopääkkönen*...no ei ollut kuva sinnepäinkään!
My bad...mie sotkin siihen sen isoisän...kun siinä oli ukkelin kuva, huom. obs. !!Soriii, se oli leikkiä*hep tauko taas--->*
Sie ja sotkut *kutittaa leuan alta*My bad...mie sotkin siihen sen isoisän...kun siinä oli ukkelin kuva, huom. obs. !!
Kannatan vilauttelua@Asiankannattaja
...paha mennä näin äkkisiltään sanomaan...viimekertasesta kuvanvilauttelusta on jo aikaa ja ihminen muuttuu ja kun on mun pääkkösestä ja sen tietomäärästä - mistä ?!- kyse, niin...
Vaatinee uusintavilautusta *räpsytiräpsyti*
Sitä ennen ei voi sanoa mitään.
Just siivosin keittiön!Sie ja sotkut *kutittaa leuan alta*
Sun vuoro, just eilenhän mä viskasin pakaran näytilleKannatan vilauttelua
jaa että oikein viskasit, no olihan se oikein nätti pakaraSun vuoro, just eilenhän mä viskasin pakaran näytille
Ei hevosta, ne on ihania eläimiä *ratsastaa orinsa kanssa pakoon kohti ilta aurinkoa*huomenta, kauhee nälkä. ei kellään olis hevosta lainata aamupalaksi.
Nijaa että oikein viskasit, no olihan se oikein nätti pakara
No joo, voit sä näyttää nänninkin kun eilen näytit kaikelle kansalle paljaan pyllysikinNänni
ahaNo joo, voit sä näyttää nänninkin kun eilen näytit kaikelle kansalle paljaan pyllysikin
kaikki eläimet on yhtä ihania, jos ei voi syödä hepoa niin mitä sitten voi?Ei hevosta, ne on ihania eläimiä *ratsastaa orinsa kanssa pakoon kohti ilta aurinkoa*
leipääkaikki eläimet on yhtä ihania, jos ei voi syödä hepoa niin mitä sitten voi?
meinaatko heti aamusta karkuun juosta.Pitanee kohta laittaa juoksukengat jalkaan ja siirtya lahemmaksi ulko- ovea
en syö leipiä kauheen mielellään.leipää
No joo oothan sä oikeassa mutta hevosella on mukavampi ratsastaa kuin hirvellä tai peuralla
Mä syön näkkileipää ja hapankorppua ja sillon tällön tätäen syö leipiä kauheen mielellään.