The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
oi olispa kaikki ihmiset neuvostoliittolaisia
se oli niin edistyksellinen kansa
Vladimir Putin: Neuvostoliiton purkaminen oli tarpeetonta - Ulkomaat - Verkkouutiset
– Tiedätte, mitä mieltä olen Neuvostoliiton romahduksesta. Siihen ei ollut mitään tarvetta. Olisi voitu tehdä uudistuksia – myös demokraattisia sellaisia, Vladimir Putin totesi Venäjän median mukaan Kremlissä Venäjän duuman puoluejohtajille pitämässään puheessa.
 
vierailija
Tämä sopii paulaan.(y)
En tiedä, missä vaiheessa on miellyttämisen tarve kaikonnut minusta - aika jännä, jos joku sellaisen näkee minkäänlaisena t a r p e e n a .

"Kompromissi on taito jakaa kakku niin, että kaikki luulevat saavansa suurimman palan". Joku tuntematon suomalainen sanoi niin. Kerran kahvilassa myytiin Taivaspaikka- nimisiä leivoksia. Olihan se hyvää:)

No, mun pihahommat saa nyt odottaa, kun tuli yllättäen 10 kiloa vasanlihaa (hirven) ovelle, täytyy kypsentää. Epek sais antaa ohjeita nyt, mut ei taida olla paikalla? Menee tässä yömyöhään niitä paistellessa: paistopussiin laitoin, vain merisuolaa sekaan. Valmiina ja leikattuina siivuina aion pakastaa sitten...
 
Heih!

Kotona. Viideltä pitäis viedä tavaraa kirppikselle. Kamala hinnoittelu-urakka edessä. En oo oikein hyvä tällaisessa.

Ois niinko lasten rullaluistimet joilla on luisteltu noin tunti. Mulla ei oo hajuakaan mitä moiset maksavat ylipäätään, en yhtään muista mitä oon noista maksanut ja kääääääääk!
 
vierailija
mitä sä et saa pilattua heti alkuunsa.
"Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta"
Tuossa tarkoitan itseäni, kun ei ne siellä pakasteessakaan parane eikä sieltä kukaan muu ota niitä ruoaksi, jos ei ole valmiiksi laitettu. Tämä on sitä makkaramaniaa, mille ei enää mitään mahda. Uskon että saadaan paremmin syötyä se kaikki näin. Kaikki täytys olla äkkiä ja mulle heti. Ihan sama usein vihannesten ja marjojen kanssa: jonku muun täytyy ne kerätä ja asetella lautaselle, ennen kuin tulee mieleen syödä niitä. Kenen syy? Varmaan mun:-(
 
vierailija
Siis mitä hiivatin ideaa on paistaa pihvit ja sit pakastaa ne?
Kuiviahan niistä tulee. Ja pakastimen makuisia.
Paistopussiin laitoin, ei tule kuivaa. Pusseja on monta, eikä mitään siivuina. Pitäiskö kokeilla katajanmarjaa - niitä kun on ihan kauheasti... Montako tarvis ja mihin määrään. En TIEDÄ. Enkä aio pilata lihoja nyt väärillä mausteilla. Kokkikerhossa kävi muuan nuorimies, jonkamummo käytti niitä mut enempää ei aikonut kertoa niistä resepteistä. Kukalienee, ei aavistustakaan, mut katajanmarjaa laittoi liharuokiin... Nyt aikamies varmasti!
Luukeiton liemi maistuu kyllä tooosi hyvältä jo nyt:)
Tuossa on muuten se ohjelma, minkä puolivälistä kannattaa katsoa se, miten kaloja saa vuorovesipaikoilla. Meillä meri on aika kaukana.
 
Paistopussiin laitoin, ei tule kuivaa. Pusseja on monta, eikä mitään siivuina. Pitäiskö kokeilla katajanmarjaa - niitä kun on ihan kauheasti... Montako tarvis ja mihin määrään. En TIEDÄ. Enkä aio pilata lihoja nyt väärillä mausteilla. Kokkikerhossa kävi muuan nuorimies, jonkamummo käytti niitä mut enempää ei aikonut kertoa niistä resepteistä. Kukalienee, ei aavistustakaan, mut katajanmarjaa laittoi liharuokiin... Nyt aikamies varmasti!
Luukeiton liemi maistuu kyllä tooosi hyvältä jo nyt:)
Tuossa on muuten se ohjelma, minkä puolivälistä kannattaa katsoa se, miten kaloja saa vuorovesipaikoilla. Meillä meri on aika kaukana.
kai sää tiedät että eri ruhon osia pitää kypsentää eri lailla

mitä tuo 10kg muuten sisälsi?
 
Päivää taas. Kipaisin iltapäiväkaffella ja kuinka ollakaan reitti kulki taas kirjaston poistokorin ohi.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Alberto Moravia - 1934
Lehtinen, Ukkola - Vastarannan kiiski (Paavo Väyrysen ihmeellinen elämä)
Aarne Saarinen - Suomalaisen kommunistin kokemuksia
Trygve Lie - Rauhan puolesta
Stephen King - Lohikäärmeen silmät
 
Päivää taas. Kipaisin iltapäiväkaffella ja kuinka ollakaan reitti kulki taas kirjaston poistokorin ohi.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Alberto Moravia - 1934
Lehtinen, Ukkola - Vastarannan kiiski (Paavo Väyrysen ihmeellinen elämä)
Aarne Saarinen - Suomalaisen kommunistin kokemuksia
Trygve Lie - Rauhan puolesta
Stephen King - Lohikäärmeen silmät
lohikäärmeen silmät on jääny lukematta, täytyy mennä kirjastoon käymään joku päivä.
 
...uusi yritys, pikapikaa piti lähes lennossa pitää tolle yhdelle hurmurille sanakoe ja kun viimosen sanan sai sanotuksi, niin samantein vilahti fillarin selkään ja ulos :D

Ne kaverit (y):)

Kaks muuta ovat Jossain, joten mä saan ihan rauhassa asettua taloksi ja huokasta viikon alotuksesta.

...ja otetaan ihan pikkasesti kahvia :barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä