en harrasta rasteja kun en lottoa, mää vestän kirvehellä pilkan seinäänAattelepa sita, se ois ollut rastin paikkaa
en harrasta rasteja kun en lottoa, mää vestän kirvehellä pilkan seinäänAattelepa sita, se ois ollut rastin paikkaa
Awww...toi oli jo liian sopo pyyntoMää voin uhrautua. Tän kerran. Tapojeni vastaisesti.
shh...tarviiEi tarvii, usko jo
No ei tartte jossitellaJos FreezeCat on nähnyt 9MM:n (näin kirjoituksesta ymmärsin) niin ehkäpä hänelle on selvinnyt paremmin millainen 9MM on kuin mitä tekstejen perusteella voi jostain ihmisestä ajatella.
ei noin sekavalla ulosannilla saa opettetua yhtään mitään9mm opettaa mun mielestä tässä kylmässä maailmassa että me kaikki tarvitaan rakkautta ja sympatiaa, siksi olen sitä mieltä että hänestä on paljonkin hyötyä tässä (ja missä tahansa muussakin) yhteiskunnassa
Ysinen kirjoittaa tunteella ja siina ajatuksen kiireessa. Sormet juoksee nappiksella hiukan jaljessa ja tulee hutilyonteja mutta kun siihen kirjoituksen rytmiin paasee sisalle, niin hyvin avautuu hanen asiansa.ei noin sekavalla ulosannilla saa opettetua yhtään mitään
aihe sinänsä on ihan hyödyllinen mutta hörhöilemällä viesti ei mene perille
hymphei noin sekavalla ulosannilla saa opettetua yhtään mitään
aihe sinänsä on ihan hyödyllinen mutta hörhöilemällä viesti ei mene perille
alkaa vaikuttaa siltä että mun erilaisuus ei taidakaan olla rikkausYsinen kirjoittaa tunteella ja siina ajatuksen kiireessa. Sormet juoksee nappiksella hiukan jaljessa ja tulee hutilyonteja mutta kun siihen kirjoituksen rytmiin paasee sisalle, niin hyvin avautuu hanen asiansa.
Eri asia on sitten se, haluaakokaan lukea toisen ihmisen juttuja.
No ei tartte jossitella
Edelleen, ollaan kaikki erilaisia ja se on huisin hyva juttu
Mietipa sita, jos meikalaisia ois esim useampi niin - aika nopeesti varmaan jarjestyis noi matkailut tonne avaruuteen ja ruvettas tosissaan pykamaan jotain muuta asutettavaa planeettaa
Hoponloponhuttuaalkaa vaikuttaa siltä että mun erilaisuus ei taidakaan olla rikkaus
..aateles, k a i k k i suomalaisia...!!!Nimenomaan. Jos kaikki ihmiset olis samanlaisia kuin minä, olisin tehnyt itsarin jo synnytyslaitoksella.
Tai jos kaikki olis vaikka vaan suomalaisia. Ei olisi edes kunnon viihdettä eikä mitään.
Älä muuta virka...aateles, k a i k k i suomalaisia...!!!
Ei olis sitten Hyasinth Bucket...eikaku Bukeetakaan...ja sinne johonkin toisee eehen se ranskalainen l'acsante aigu...tai joku...
Kamala ajatus
Tää on yks parhaita fingerporeja kautta aikain.