The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jos FreezeCat on nähnyt 9MM:n (näin kirjoituksesta ymmärsin) niin ehkäpä hänelle on selvinnyt paremmin millainen 9MM on kuin mitä tekstejen perusteella voi jostain ihmisestä ajatella.
 
9mm opettaa mun mielestä tässä kylmässä maailmassa että me kaikki tarvitaan rakkautta ja sympatiaa, siksi olen sitä mieltä että hänestä on paljonkin hyötyä tässä (ja missä tahansa muussakin) yhteiskunnassa :)
 
Jos FreezeCat on nähnyt 9MM:n (näin kirjoituksesta ymmärsin) niin ehkäpä hänelle on selvinnyt paremmin millainen 9MM on kuin mitä tekstejen perusteella voi jostain ihmisestä ajatella.
No ei tartte jossitella :)

Edelleen, ollaan kaikki erilaisia ja se on huisin hyva juttu(y)
Mietipa sita, jos meikalaisia ois esim useampi niin:alien::alien::alien::alien::alien: - aika nopeesti varmaan jarjestyis noi matkailut tonne avaruuteen ja ruvettas tosissaan pykamaan jotain muuta asutettavaa planeettaa:)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
9mm opettaa mun mielestä tässä kylmässä maailmassa että me kaikki tarvitaan rakkautta ja sympatiaa, siksi olen sitä mieltä että hänestä on paljonkin hyötyä tässä (ja missä tahansa muussakin) yhteiskunnassa :)
ei noin sekavalla ulosannilla saa opettetua yhtään mitään

aihe sinänsä on ihan hyödyllinen mutta hörhöilemällä viesti ei mene perille
 
ei noin sekavalla ulosannilla saa opettetua yhtään mitään

aihe sinänsä on ihan hyödyllinen mutta hörhöilemällä viesti ei mene perille
Ysinen kirjoittaa tunteella ja siina ajatuksen kiireessa. Sormet juoksee nappiksella hiukan jaljessa ja tulee hutilyonteja mutta kun siihen kirjoituksen rytmiin paasee sisalle, niin hyvin avautuu hanen asiansa.

Eri asia on sitten se, haluaakokaan lukea toisen ihmisen juttuja.
 
No ei tartte jossitella :)

Edelleen, ollaan kaikki erilaisia ja se on huisin hyva juttu(y)
Mietipa sita, jos meikalaisia ois esim useampi niin:alien::alien::alien::alien::alien: - aika nopeesti varmaan jarjestyis noi matkailut tonne avaruuteen ja ruvettas tosissaan pykamaan jotain muuta asutettavaa planeettaa:)(y)

Nimenomaan. Jos kaikki ihmiset olis samanlaisia kuin minä, olisin tehnyt itsarin jo synnytyslaitoksella.
Tai jos kaikki olis vaikka vaan suomalaisia. Ei olisi edes kunnon viihdettä eikä mitään.
 
Nimenomaan. Jos kaikki ihmiset olis samanlaisia kuin minä, olisin tehnyt itsarin jo synnytyslaitoksella.
Tai jos kaikki olis vaikka vaan suomalaisia. Ei olisi edes kunnon viihdettä eikä mitään.
:alien:..aateles, k a i k k i suomalaisia...!!!

Ei olis sitten Hyasinth Bucket...eikaku Bukeetakaan...ja sinne johonkin toisee eehen se ranskalainen l'acsante aigu...tai joku...

Kamala ajatus:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä