älä ota henkilökohtaisesti yhtä.No avaudupa kultaseni hiukan enemman niin tiian taas tulla logiikani kanssa pulisemaan
semmonen ei ollu tarkotuksena.
älä ota henkilökohtaisesti yhtä.No avaudupa kultaseni hiukan enemman niin tiian taas tulla logiikani kanssa pulisemaan
Aina kun käyn ni pyllistelet kiimasena ja kerjäät piiskaa, tuskin se mun vika on.Aina?!
No nyt on, kun ovat kippeina...ja taalla jotenkin lahottiin koomailuasteelle tai jotain, kun joku mikalieallohorhopaakkosellisyys taas hattaroitsi menemaan liiaksi ja erehty olemaan helkatti se oma ittensa....
Joo. Anna tulla ne avemariat. En oo opetellu.
Ai mitakahata?älä ota henkilökohtaisesti yhtä.
semmonen ei ollu tarkotuksena.
Koetahan ite kiimapoksy pysya omissa housuissasAina kun käyn ni pyllistelet kiimasena ja kerjäät piiskaa, tuskin se mun vika on.
Peace vaan dear.
Naisten logiikka on kaikkien logiikkojen äiti, ihan parastanaisen logiikka.
Ottaako insenjoori iltapalaa vai joko otit ?mä en jaksa uskoa että ysin tapaisista kahjoista on yhteiskunnalle mtn hyötyä
Tuskin sille on iltapalasta mitään yhteiskunnallista hyötyä.Ottaako insenjoori iltapalaa vai joko otit ?
*lahden keittioon nauttimaan elosta ja olosta*
Mä en osaa ajatella että mustakaan ois yhteiskunnalle mitään hyötyä.mä en jaksa uskoa että ysin tapaisista kahjoista on yhteiskunnalle mtn hyötyä
Pihlajanmarjoja ja herneita, of courseTuskin sille on iltapalasta mitään hyötyä.
Mitä on menussa?
Vittu. Just niin.En sensuroi itte itteeni. Perkele.
rikkaus on juu mutta kun se menee aivan överiksi niin yksilön panos yhteiskunnan rakentamiseen lähenee nollaaMä en osaa ajatella että mustakaan ois yhteiskunnalle mitään hyötyä.
Mut erilaisuus on rikkaus.
(toki taas vaan niin kauan kun lain puitteissa pysytään)
En sano muuta kuin kiitosrikkaus on juu mutta kun se menee aivan överiksi niin yksilön panos yhteiskunnan rakentamiseen lähenee nollaa
Mää voin uhrautua. Tän kerran. Tapojeni vastaisesti.No nih, kenes berberista ma nyt sitten tuun nippasemaan
liippaspa läheltä ettet menny aivan sanattomaksiEn sano muuta kuin kiitos
Tottakai tarttee *rapsuttaa karvaisella tassulla korvan takaa*mutta kaikkia ei tarvitse sietää.
NiiVittu. Just niin.En sensuroi itte itteeni. Perkele.
Aattelepa sita, se ois ollut rastin paikkaaliippaspa läheltä ettet menny aivan sanattomaksi
Ei tarvii, usko joTottakai tarttee *rapsuttaa karvaisella tassulla korvan takaa*