Jotenkin herttanen toi ysimillinen En saanut ihan kaikesta selvää, mutta tuolta kaverilta ei rakkautta ja sympatiaa puutu
Ostin kurkun tänää kaupastaNiin, ja sit muistat salaatin kanssa!
Kyllä kotiin kuljetus useista paikoista löytyyOnko täällä pizzatakseja?
Kotikaupungissa ei oo enää kun alkoivat käyttää niitä taksina kotiin tilaamalla pizzan ja loikkaamalla itekin kyytiin.
mikrometriä mä epäilinki.Löytyy sun estolistaltasi. Ei kuitenkaan Rätti Väsynyt.
Mitähän lie myrkkyseitikkejä syönyJotenkin herttanen toi ysimillinen En saanut ihan kaikesta selvää, mutta tuolta kaverilta ei rakkautta ja sympatiaa puutu
Mä ymmärsin koko tekstin.Jotenkin herttanen toi ysimillinen En saanut ihan kaikesta selvää, mutta tuolta kaverilta ei rakkautta ja sympatiaa puutu
Oma amme olis ihana, siellä sitten istuis vaahtokylvyssä ja kynttilänvalossa kuuntelis vaikka tätäLammin/kuuma suihku on kans kylla nautinto, vallankin kun on jossain vilakassa ulkoilmassa ollut ja viihtynyt.
Nyt vain teki toi sauna tosi hyvaa rankan viikonlopun tiimoilta. Oikeesti, tuntu etta klisheisesti loysin itteni uudestaan sen kaiken tapahtumarikkauden jalkeen. Ja nyt on ihanaa vain olla tassa raukeudessa, hiukset pyyhkeen alla kuivumassa - ei ne kylla ehdi aamuun kuivua niin millaan eli maralla pehkolla mennaan - ja villasukat jalassa, mii happy
ajatuksen ymmärsin minäkin mutta en ihan kaikkia sanojaMä ymmärsin koko tekstin.
Mä hluaisin pihalle kylmään paljun. Siinä oi kiva tönöttää ja katsella tähtitaivasta.
Aijaa. Mä olen aina ymmärtänyt ysimilisen tekstin. Kai mä olen sit yhtä seko.ajatuksen ymmärsin minäkin mutta en ihan kaikkia sanoja
Ayyhhhh...no joo..ammekin on ihan jees...mutta kuka helkatti siina nyt kaiken sen mahtavan kylpyvaahtokuplimisen keskella voi vaan istuaOma amme olis ihana, siellä sitten istuis vaahtokylvyssä ja kynttilänvalossa kuuntelis vaikka tätä
Häpyhuulien välissä taas jotain murusia, luulen.
Syötkö useinkin sieniä?Aijaa. Mä olen aina ymmärtänyt ysimilisen tekstin. Kai mä olen sit yhtä seko.
Ois kyllä vielä parempi jos olisi sekä kuuma että jäähileinen palju.
No niin jos ei ole siellä yksin kyllä kai sitä sillon loiskitaan ja läiskitään vaikka mihin suuntaanAyyhhhh...no joo..ammekin on ihan jees...mutta kuka helkatti siina nyt kaiken sen mahtavan kylpyvaahtokuplimisen keskella voi vaan istua
Siis siinahan - hyvanen aika sentaan!!! - raiskitaan ja loiskitaan ja tehdaan lisaa sita vaahtoa ja laitetaan paakkosen paalle kunnon keko ja leuan alle joulupukkipartaa jajajajaj.....!!!
...silloin se on kivaa
Mä söin tänäänSyötkö useinkin sieniä?
mulle lisäks muutama sähkösokki. olo on kun -50 luvun mielisairaalassa sen jälkeen.Ois kyllä vielä parempi jos olisi sekä kuuma että jäähileinen palju.
mulle lisäks muutama sähkösokki. olo on kun -50 luvun mielisairaalassa sen jälkeen.
Aivan mahtava tyyppi, persoonallinen ja suurisydaminen ihminenJotenkin herttanen toi ysimillinen En saanut ihan kaikesta selvää, mutta tuolta kaverilta ei rakkautta ja sympatiaa puutu
Thanks for this info mateSyön useinkin sieniä...kiinalaisia taikatatteja viimeksi