buahahahakyllä se on conan barbaari kaikessa päättömyydessään numero 1.
kato vaan etten läppäse takasin.buahahaha
*läppäsee pepaan* Siinä sulle kuule barbaaria
Tästä olen samaa mieltä.kyllä se on conan barbaari kaikessa päättömyydessään numero 1.
Läppää vaankato vaan etten läppäse takasin.
Ei ole.kyllä se on conan barbaari kaikessa päättömyydessään numero 1.
mun telkkarissa on ainaki.Ei ole.
kuka siellä nyt on seonnu, tai melkein mä jo arvaan.Tuolla on ketju, jossa on esitetty kosinta. Vau!
Kuka mitä häh?Tuolla on ketju, jossa on esitetty kosinta. Vau!
ketähän se kosi, siitä kun ei saa mitään selvääTuolla on ketju, jossa on esitetty kosinta. Vau!
Kuka niin sekasin on, edes täällä ?kuka siellä nyt on seonnu, tai melkein mä jo arvaan.
no sitä mä just utelin.Kuka niin sekasin on, edes täällä ?
Mä taas, tönötettyäni reilut kaksi tuntia autossa, otin kuuman suihkun. Ihanaa on sekin kun siitä ei joka päivä saa nauttia.Loylyhengelta terkkusii koko ihunalle vaelle
Enka voi olla jalleen toistamatta itteani ja huokailematta, etta on toi sauna vaan siunaus ja ihanaa luksusta
No kun sanoit että arvaat.no sitä mä just utelin.
Onko täällä pizzatakseja?Mulle tuli hirvee himo hyvään ruokaan, tekis mieli tilaa pizza
Niin, ja sit muistat salaatin kanssa!Mulle tuli hirvee himo hyvään ruokaan, tekis mieli tilaa pizza
Löytyy sun estolistaltasi. Ei kuitenkaan Rätti Väsynyt.kuka siellä nyt on seonnu, tai melkein mä jo arvaan.
Lammin/kuuma suihku on kans kylla nautinto, vallankin kun on jossain vilakassa ulkoilmassa ollut ja viihtynyt.Mä taas, tönötettyäni reilut kaksi tuntia autossa, otin kuuman suihkun. Ihanaa on sekin kun siitä ei joka päivä saa nauttia.