The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Papereita siellä täällä miljoonia kun oon vaan viskelly niitä laatikoihin tossa talven aikana kun en oo paikalla ollu kovin kummoisesti niin nytpä en löydä sitä verolappusta mistään:confused: Kyllä se jossain nois kasois on mut niitä papereita on ihan hitoksen paljon. Onko se tullu isos vai pienes kuoressa et tietäs ees jotenkin erottaa ne??
 
Mulla on kaksi kertaa elämässäni käyny sillai, että poliisi tulee koputtamaan ovelleni kysymään olenko mä hengissä.
Sisään ei ole tarttenut päästää. Vaikka ihan mielelläni tarjoan kahvit. Mut kynnyksen yli astuu vain hän jonka kutsun.

Poliisi toki voi tarpeen vaatiessa saada kotietsintäluvan.
Ja sekä poliisi, että pelastuslaitos tarpeen vaatiessa menee ovesta tai seinästä läpi. Kysymättä lupia.

Siinä sit ei piitata hittojakaan keneltä lupa olisi pitänyt kysyä.

Mut ennen kuin kotirauhaa aletaan rikkomaan niin se vaatii muutakin kuin omistusoikeuden.
 
Moikka :)!

Mielettömän hieno päivä. Kouhotusta ja ihme häsläämistä heti aamusta kuinkas muutenkaan :D eli nauruhermoissa pitelemistä mutta...tosi kiva päivä :)! En etes huomannu ajan kulumista, mä oisin varmaan tehny hommia moooonta tuntia ellei mulle ois tultu sanomaan, että hus, mäne matkoihis :D!


Mitenköhän pitkää kahvipaussia ja perstupakkitaukoa se tyrkkäis mulle etten liiaksi tykkäis työstäni:barefoot::unsure::cautious::D?
 
Moikka :)!

Mielettömän hieno päivä. Kouhotusta ja ihme häsläämistä heti aamusta kuinkas muutenkaan :D eli nauruhermoissa pitelemistä mutta...tosi kiva päivä :)! En etes huomannu ajan kulumista, mä oisin varmaan tehny hommia moooonta tuntia ellei mulle ois tultu sanomaan, että hus, mäne matkoihis :D!


Mitenköhän pitkää kahvipaussia ja perstupakkitaukoa se tyrkkäis mulle etten liiaksi tykkäis työstäni:barefoot::unsure::cautious::D?
eiköhän tuo järjesty viimestään ens vuoden juhannuskesällä kun alat venttailemaan loman alkua
 
Toi on vähän liian pikaista. Oikeesti.

Oli kämppä vuokra tai omasi niin se on sinun.
Poliisi tai pelastuslaitos tulee akuutissa tilanteessa sisään vaikka saranapuolelta kysymättä lupia.Ja se on ihan jees.

Taloyhtiöllä tai vuokranantajalla on omat oikeutensa, mut ne ei tosiaankaan kata sitä, että kämppääsi tullaan nyt, tänään tai huomenna.
Kyl ne ihan soitti ja kysy koska sopii tulla.
 
suomalainenhan on siitä kumma otus että aluksi se hinkuu töihin ja sitten kun se saa duunia niin se alkaa itkemään että kuinka kurjaa siellä on ja että kumpa pian tulis loma/vkl/pitkät pyhät tms
Mulla toi muuten menee osin just tolleen. Siis keväällä odotetaan että tulisi lämmin ja routa sulaisi ja että pääsisi duuniin. Ja sit kun se sulaa ja on lämmin, onkin liian lämmin ja toiveena että tulisi syksy.

Nyt meillä alkaa paras asennusaika kelien puolesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä