Tietenkin annan pakit vain siksi, että olen vanha, kulahtanut ja naimisissaeiköön tämä oikeestaan tullukki jo tällä selväksi
mikähän tuolla taustalla muuten rapisee? ai niin, mun itsetuntohan se siellä
Tietenkin annan pakit vain siksi, että olen vanha, kulahtanut ja naimisissaeiköön tämä oikeestaan tullukki jo tällä selväksi
mikähän tuolla taustalla muuten rapisee? ai niin, mun itsetuntohan se siellä
voisin kyllä luetella lisääkin syitä mikäli tarvitaanTietenkin annan pakit vain siksi, että olet vanha, kulahtanut ja naimisissa
Kyllä se päivä vielä vituiks männööEpäilyttävää. Ei kuoleta eikä vituta yhtään, vaikka on aamu ja kuhkasin eilen kolmeen asti herreillä
näin, esim. jos tuntee työniloa niin siitä pääsee kun istahtaa kannon nokkaan ja polttaa oikein persetupakinKyllä se päivä vielä vituiks männöö
Tsemppasin tiimini pistämään projektipäivään vauhtia ja kun nää nuoret ja nälkäiset innostui laatimastani pienestä kilpailusta, hain itte kupin kahvianäin, esim. jos tuntee työniloa niin siitä pääsee kun istahtaa kannon nokkaan ja polttaa oikein persetupakin
Ihan varmasti menee. Tänää on meinaan ruotsin tunnit.Kyllä se päivä vielä vituiks männöö
No men de går bra!Ihan varmasti menee. Tänää on meinaan ruotsin tunnit.
No men de går bra!
förlåt men jag vet att allt går bra där i Strömsö
onkssun pakko kirjotella se hurr... ruotsi?En kyl oikeasti tiiä kuinka tuun suoriutumaan kirjotuksista. Noi vanhatkin yo-tehtävät on sellasta hepreaa et saatana. Englanti varmaan menee iha ok ja tavotearvosana on M, mut ruotsista ja yhteiskuntaopista en mee sit yhtään takuuseen. Jos läpi pääsen niin det ska vara okej.
Toinen vaihtoehto on matikka, missä on vielä paskempi ko ruotsissa Enkä ny enää ehdi mitään matikankursseja ottamaankaan, niin joo, on pakko. Mut enköhän mä siitä läpi pääse niin sama kai se sille mitä siitä tulee. Koulupaiklanon jo ja voiha sitä opiskella lisää ja korottaa myöhemmin, jos jää vaivaamaan huono arvosana.onkssun pakko kirjotella se hurr... ruotsi?
kukapa niitä arvosanoja jälkeenpäin kyselee ja nehän voi kahvipöytäkeskusteluissa muistaa aina pikkasen yläkanttiin (jos siitä paremman mielen saa)Toinen vaihtoehto on matikka, missä on vielä paskempi ko ruotsissa Enkä ny enää ehdi mitään matikankursseja ottamaankaan, niin joo, on pakko. Mut enköhän mä siitä läpi pääse niin sama kai se sille mitä siitä tulee. Koulupaiklanon jo ja voiha sitä opiskella lisää ja korottaa myöhemmin, jos jää vaivaamaan huono arvosana.
todistus viimeksi toimitetusta verotuksesta, toimitetaan postitse toukokuussaAnteeksi tyhmyyteni mutta siis mikä häh...liitteeksi verotodistus...öö mikähän osa se on ja onko se mulla jo ennestään vai pitääkö se erikseen tilata?
Mulla haiskahtaa matkan varaamiselta ukkokulta on vuosia haaveillut kohteesta joka ei mua niin kiinnosta mutta ehkä voin joustaa ja lähteä mukaanVeroista tuli mieleen veronpalautukset. Haiskahtaa tatuointiajan varaamiselta
Toukokuussa! Mää tartten sen täl viikol!todistus viimeksi toimitetusta verotuksesta, toimitetaan postitse toukokuussa
jos se hukkuu niin verottajan sivuilla voi käydä rinttaamassa uuden