The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää.

Toi avattaren vaihtaminen on muuten epäilyttävää puuhaa. Kirjoitin kuvahakuun "redhead anime bitch" ja ruutuun lävähti semmosta materiaalia että oon koko yön veisannut Ave Mariaa
 
En kyl oikeasti tiiä kuinka tuun suoriutumaan kirjotuksista. Noi vanhatkin yo-tehtävät on sellasta hepreaa et saatana. Englanti varmaan menee iha ok ja tavotearvosana on M, mut ruotsista ja yhteiskuntaopista en mee sit yhtään takuuseen. Jos läpi pääsen niin det ska vara okej.
 
onkssun pakko kirjotella se hurr... ruotsi?
Toinen vaihtoehto on matikka, missä on vielä paskempi ko ruotsissa :D Enkä ny enää ehdi mitään matikankursseja ottamaankaan, niin joo, on pakko. Mut enköhän mä siitä läpi pääse niin sama kai se sille mitä siitä tulee. Koulupaiklanon jo ja voiha sitä opiskella lisää ja korottaa myöhemmin, jos jää vaivaamaan huono arvosana.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Toinen vaihtoehto on matikka, missä on vielä paskempi ko ruotsissa :D Enkä ny enää ehdi mitään matikankursseja ottamaankaan, niin joo, on pakko. Mut enköhän mä siitä läpi pääse niin sama kai se sille mitä siitä tulee. Koulupaiklanon jo ja voiha sitä opiskella lisää ja korottaa myöhemmin, jos jää vaivaamaan huono arvosana.
kukapa niitä arvosanoja jälkeenpäin kyselee ja nehän voi kahvipöytäkeskusteluissa muistaa aina pikkasen yläkanttiin (jos siitä paremman mielen saa)

se jatko-opiskelupaikkahan se tärkein on
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä