ei liity tällä kerralla mitenkään.Mieti. Kyllä sinä osaat.
ei liity tällä kerralla mitenkään.Mieti. Kyllä sinä osaat.
isossa a4 kokosessa kuoressa.Onko se tullu isos vai pienes kuoressa et tietäs ees jotenkin erottaa ne??
No sit täytyy ettiä kaikki isot ensin. Ja juu,mulla ne nyt on kaikki sekaisin kun on toi arkistointi kussu vähän.isossa a4 kokosessa kuoressa.
hommaa semmonen plisse kansio.arkistointi kussu vähän.
No mulla on joku salkku mallinen mihin niit piti mut arvaa onko ne siellä....hommaa semmonen plisse kansio.
ei suuria ennustajan lahjoja tarvii tietämiseen, arvauksen voi unohtaa.No mulla on joku salkku mallinen mihin niit piti mut arvaa onko ne siellä....
ei suuria ennustajan lahjoja tarvii tietämiseen, arvauksen voi unohtaa.
eiköhän tuo järjesty viimestään ens vuoden juhannuskesällä kun alat venttailemaan loman alkuaMoikka !
Mielettömän hieno päivä. Kouhotusta ja ihme häsläämistä heti aamusta kuinkas muutenkaan eli nauruhermoissa pitelemistä mutta...tosi kiva päivä ! En etes huomannu ajan kulumista, mä oisin varmaan tehny hommia moooonta tuntia ellei mulle ois tultu sanomaan, että hus, mäne matkoihis !
Mitenköhän pitkää kahvipaussia ja perstupakkitaukoa se tyrkkäis mulle etten liiaksi tykkäis työstäni?
No mene ja tiiä, kun on meikäläisestä kyseeiköhän tuo järjesty viimestään ens vuoden juhannuskesällä kun alat venttailemaan loman alkua
suomalainenhan on siitä kumma otus että aluksi se hinkuu töihin ja sitten kun se saa duunia niin se alkaa itkemään että kuinka kurjaa siellä on ja että kumpa pian tulis loma/vkl/pitkät pyhät tmsNo mene ja tiiä, kun on meikäläisestä kyse
Yritän jatkossa hillitä itteäni...onhan tämä kyllä häpeällistä tämä tällainen hehkuttaminen
just seSanokaa et se on toi 2015 versio....sellanen löyty...
..mä en taija sitten olla suomalainensuomalainenhan on siitä kumma otus että aluksi se hinkuu töihin ja sitten kun se saa duunia niin se alkaa itkemään että kuinka kurjaa siellä on ja että kumpa pian tulis loma/vkl/pitkät pyhät tms
Kyl ne ihan soitti ja kysy koska sopii tulla.Toi on vähän liian pikaista. Oikeesti.
Oli kämppä vuokra tai omasi niin se on sinun.
Poliisi tai pelastuslaitos tulee akuutissa tilanteessa sisään vaikka saranapuolelta kysymättä lupia.Ja se on ihan jees.
Taloyhtiöllä tai vuokranantajalla on omat oikeutensa, mut ne ei tosiaankaan kata sitä, että kämppääsi tullaan nyt, tänään tai huomenna.
Mulla toi muuten menee osin just tolleen. Siis keväällä odotetaan että tulisi lämmin ja routa sulaisi ja että pääsisi duuniin. Ja sit kun se sulaa ja on lämmin, onkin liian lämmin ja toiveena että tulisi syksy.suomalainenhan on siitä kumma otus että aluksi se hinkuu töihin ja sitten kun se saa duunia niin se alkaa itkemään että kuinka kurjaa siellä on ja että kumpa pian tulis loma/vkl/pitkät pyhät tms
Näin se menee. On oikeus esitellä asuntoa, mutta vuokralaiselle sopivana aikana. On oikeus jopa valokuvata asunto myynti varten vaikka vuokralainen vielä asuisi asunnossa.Kyl ne ihan soitti ja kysy koska sopii tulla.
Näin tää on.Näin se menee. On oikeus esitellä asuntoa, mutta vuokralaiselle sopivana aikana. On oikeus jopa valokuvata asunto myynti varten vaikka vuokralainen vielä asuisi asunnossa.