The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hiki tässä tulee...kuvat löyty jostain,huomenna en varmaan niitä enää löydä. Mut ne pitäs lajitella ja niit on paljon.Enkä tajuu miksi ne on jossain eikä siellä kuvissa missä ennen.Mukavasti loppuviikko meneekin kun joka päivä niitä rukkailee.
 
...ei kait tähän aikaan illasta enää tarviikaan jaksaa tehdä mitään kummosempia:unsure::)

Sen kuin olla möllöttää ja rentoutuu, nauttii hiipivästä pimeydestä - kohta kynttilöitä esille(y) - ja hiljaksiin sipsuttelevasta uneliaisuudesta...
No kun mä en oo jaksanu oikein mitään torstain jälkeen,ihan vaan pakolliset työ ja kauppahommat
 
..kivotellaanko täällä etäisyyksistä mitä tulee äiti- läheisyyteen?

Mä en voi sitten osallistua. Koska sitä etäisyyden määrää ei voi mitata. On niin kaukana.


Toisaalta joskus lähelläkin.
Onneksi.:)
 
Mulla on äitikultaan parikytä kilsaa.
Ei o mikään *huoh* vaan nainen joka on imettänyt minua rinnoillaan ja jonka vuoksi tekisin mitä tahansa.
No,äiti on mulle rakas mutta välillä rasittava kun soittelee jos ei joka päivä niin joka toinen ja pitäs käydä jatkuvasti kylässä.Mutta toivottavasti saan pitää äidin vielä kauan täällä:love:
 
Jaaaa.....tuota onko tämä semmonen pöpö että pitäs olla isostipaljosti onnellinen sen olemassaolosta :)?
Ööö ei oo, ihan oikee inhottava tauti pöpö. Ensin silmäkipu ja tukkoinen nenä ja päänsärky, sitten väsymys,olo ku maratoonin juossu,lihakset kipeet,kurkku kipee,niveleiä pakottaa. Kuumeinen olo,mutta kuumetta ei ole viellä.Torstaista asti jatkunut.
 
kyllä määki tykkään mun äiskästä aivan älyttömästi mutta osittain myös siksi että hää ei tuppaannu mun elämään alituiseen

kas kun mulla on muijja siihen työhön, kaks olis liikaa
Mää taas kutsuin äiteen tänne katsomaan lapsenlapsia, lapsenlapsenlasta ja ehkä vähän lastaan kun isä lähti auttamaan veljeään mökkirakennukselle ja äidillä ois ollut tylsää itsekseen.

Ollaan kierretty museoita ja käyty kaupoilla ja joka päivä on joku lapsista sattunut ruoka-aikaan paikalle, eilen ja tänään ne on pitäneet mummille seuraa. Äiti on mielissään.
 
Ööö ei oo, ihan oikee inhottava tauti pöpö. Ensin silmäkipu ja tukkoinen nenä ja päänsärky, sitten väsymys,olo ku maratoonin juossu,lihakset kipeet,kurkku kipee,niveleiä pakottaa. Kuumeinen olo,mutta kuumetta ei ole viellä.Torstaista asti jatkunut.
..no voi kurjuus. Tarkkailepa jaksamistas ja lepäile aina kun voit. Toivottavasti ymmärtää häipyä mahdollisimman nopeasti kiusaamasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä