vilauttaa yyveessä niin eivät hoksaaEi täällä saa. Ilkiö-modet poistelevat vilauttelu-kuvat.
vilauttaa yyveessä niin eivät hoksaaEi täällä saa. Ilkiö-modet poistelevat vilauttelu-kuvat.
Niinpä taisin. Oli ihan väärän väriset hiuksetPitsi tais hakkeroitua mun tiedostoihin, toi on nimittäin mun kuvamatskuista.
No mut mitä kivaa siinä sit muka on?vilauttaa yyveessä niin eivät hoksaa
Mitä sä nyt täällä kirjottelet. Sun piti olla tulossa tänne!Tohtori soitti ja käskytti aamusta heti verikokeisiin, ilman aamupalaa ja lääkkeitä
emmää tiä, ei mulle kukaan laita yyveetäNo mut mitä kivaa siinä sit muka on?
MatkallaMitä sä nyt täällä kirjottelet. Sun piti olla tulossa tänne!
Iweb ei kyl kinky ole. Paitsi tietty kun mä olen paikalla.Sitä on jossain kinky sivuil käyty vilauttelee
pari sukkapuikkoa pistorasiaan ja saa samalla tukkaan söpön kähäränMullekin kelpais pieni virtapiikki et saisin siivottua.
Ota pikku nokoset puol tuntii ja pahoittele myöhästymistäs. Virkeenä oppii paremminkin et se on hyvä syy ..Mulla on ollut koko päivän kauheasti virtaa ja oon ollu tosi reipas, mut nyt pitäis alkaa tekemään lähtöä koululle ja kas, virta loppu ihan yllättäin ja tekis mieli ottaa pienet päivänokoset.
Kähärät on jo omasta takaa, enkä omista sukkapuikkoja.pari sukkapuikkoa pistorasiaan ja saa samalla tukkaan söpön kähärän
rautanaulatkin toimineeKähärät on jo omasta takaa, enkä omista sukkapuikkoja.
Varmaan paras tulos saadaan kun ne vielä kastelee. Kokeilen.rautanaulatkin toiminee
AamupahoinvointiaMua alko oksettaa
*puhalluksia* ja kiillottavia silityksiä pikku-potilaalle!voi vonku ja vinku. hinausauto hakee just sairaan auton pihasta korjaamolle.
Nyt rouva lopettaa ton kuvien kanssa pelleilyn ja laittaa kissamummon takaisin.Niinpä taisin. Oli ihan väärän väriset hiukset
Sinänsä kummallisia kuukkeleita sinulla.Oho. Huomenna on vähän vaativampi projekti niin kaksi kuukkelia lähti lekuriin ja jäi saikulle.
Hyvä niin, mietinkin että ne vaan jarruttaa koko hommaa kun muut saa neuvoa niitä moneen kertaan
Sekä kuukkelit että minä odotetaan vain sitä hetkeä että ne jää eläkkeelle.Sinänsä kummallisia kuukkeleita sinulla.
Siis sillai mitä mä mistään mitään muistan niin kävi sillai, että fiksujen ja osaavien sairasloma- alttius kasvoi milloin duunit oli pitkään tylsää rutiinia joka ei tarjonnut haasteita. Tai jos johto oli ihan tuuliajoilla.
Kun taas milloin luvassa oli jotain fiksulta vaikuttavaa ja haastavaa niin porukka oli paikalla.
Ellei kyseessä ollut atk- suunnittelupalaveri jonka ajaksi jokainen fiksu pyrki keksimään ittelleen ihan mitä tahansa muuta tekemistä.
Tuo punapää saa kelvata toistaiseksiNyt rouva lopettaa ton kuvien kanssa pelleilyn ja laittaa kissamummon takaisin.
Niih.