The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oho. Huomenna on vähän vaativampi projekti niin kaksi kuukkelia lähti lekuriin ja jäi saikulle.

Hyvä niin, mietinkin että ne vaan jarruttaa koko hommaa kun muut saa neuvoa niitä moneen kertaan
 
Oho. Huomenna on vähän vaativampi projekti niin kaksi kuukkelia lähti lekuriin ja jäi saikulle.

Hyvä niin, mietinkin että ne vaan jarruttaa koko hommaa kun muut saa neuvoa niitä moneen kertaan
Sinänsä kummallisia kuukkeleita sinulla.
Siis sillai mitä mä mistään mitään muistan niin kävi sillai, että fiksujen ja osaavien sairasloma- alttius kasvoi milloin duunit oli pitkään tylsää rutiinia joka ei tarjonnut haasteita. Tai jos johto oli ihan tuuliajoilla.
Kun taas milloin luvassa oli jotain fiksulta vaikuttavaa ja haastavaa niin porukka oli paikalla.

Ellei kyseessä ollut atk- suunnittelupalaveri jonka ajaksi jokainen fiksu pyrki keksimään ittelleen ihan mitä tahansa muuta tekemistä.
 
Paivaa :)!

Piiitkasta aikaa tovi oikein koneella, ihanaa - paasee kunnolla painamaan nappaimistoa eika tartte tolla hilavitkuttimella kiroilla, kun mun pienet ja sievat sormenpaani eivat mukamas mahdu sen kirjaimille...eli aakkoset pain seinia kuten ennenkin...pista pisteet paikoilleen tai ole laittamati.

Maanantai takana tyopaivalisesti, jee! Olipas jotenkin tahmatassuinen mutta onneksi eteneva. Kotimatka oli muuten ihan yllattaen hurjan sydamen paalle kayva, naemma menen todella pehmoisissa pumpulifiiliksissa nyt jollain tapaa:barefoot:, kun vastaani tuli pyoralla esikoiseni...ihan viime metreilla ennen ohittamista hoksasi ja se tunnistamisen hymy ja todella rento moikkaaminen <3... Mun iso poika, ihana karvakorvanen :love:(no ei oikeesti:D, on vain yksi lukuisista hellyyttelynimista mita ei tietenkaan parane kovin usein aaneen sanoa koska..."..aitiii...yook sua!!"..)

Ulko- ovi kaynyt, ipanoita tullut ja mennyt, nyt tovi hiljaista ennen kuin kohta santaavat nalkaisina paikalle... Menenkin ja laitan sampylataikinan tulemaan, onkin yllaripyllarina meille kaikille :)

Rentoa loppupaivaa sulle :)
 
Sinänsä kummallisia kuukkeleita sinulla.
Siis sillai mitä mä mistään mitään muistan niin kävi sillai, että fiksujen ja osaavien sairasloma- alttius kasvoi milloin duunit oli pitkään tylsää rutiinia joka ei tarjonnut haasteita. Tai jos johto oli ihan tuuliajoilla.
Kun taas milloin luvassa oli jotain fiksulta vaikuttavaa ja haastavaa niin porukka oli paikalla.

Ellei kyseessä ollut atk- suunnittelupalaveri jonka ajaksi jokainen fiksu pyrki keksimään ittelleen ihan mitä tahansa muuta tekemistä.
Sekä kuukkelit että minä odotetaan vain sitä hetkeä että ne jää eläkkeelle.

Toivottavasti ennen sitä tulee vielä tapa päästä loisista eroon laillisesti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä