The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..yksi ipanapanen tuli, soi ja meni yokylailemaan :) eli vaki vahenee. Oikeesti aika ihanaa, etta viela viimeisille lomapaiville tulee tammosia ex tempore- juttuja(y)

Esikoisen kans pitaa kuulema paasta kruisaileen...eli illalla tiedossa maisemanvaihdoksia ja musaa ja fiilistelya...laatuaikaa...joko jutellaan tai sitten ollaan hiljaa vaan, ihan miten vaan. Hyva kun kelpaan mukaan :)
 
...ma en etes taija osatakaan vaihtaa tota avatarta, vaikka vaihteluhan vois virkistaa isosti(y)

Toisaalta taas...en ma kylla etes tietas etta mika siina sitten pitas kuvatushapatuksena ollakaan:unsure:, joten...antaapahan olla
 
...meilla jannitetaan. Isostikovastihirmuisestipaljosti.

Tirpana on meinaa aiempaa hiljaisempi. Siis joo, toki juttua tulee :) mutta...ei ihan samalla runsaudella. Ja siihen jutusteluun on ihan selvasti tullut savy.

Semmonen astetta hiljaisempi. Hiukan arempi ja ujompi. Ja osin...mietteliaampi. Ja sita jutustelua saattelee toisinaan huokailu.

Kaikista ihaninta on kuitenkin se, etta tytto sanoittaa tuota jannistystansa. Kertoo, mika jannittaa. Tanaan paallimmaiseksi ajatukseksi nousee kiusaaminen. Etta mitas jos...

Mie en kesta. Pysy nahoissani. Kun...muakin jannittaa:alien::barefoot:. Ihan pirusti. Etta miten sita osaan olla.

Se tuki ja turva. Kun oppipoikana jalleen olen... Tosin - mulla on tassa onneksi naita opettajia. Kolme kappaletta. Maailman parhaita :love:. Etta kylla me taa selatetaan, yksi koulun aloitus...ja sita seuraava kouluvuosi!
 
  • Tykkää
Reactions: epek
...meilla jannitetaan. Isostikovastihirmuisestipaljosti.

Tirpana on meinaa aiempaa hiljaisempi. Siis joo, toki juttua tulee :) mutta...ei ihan samalla runsaudella. Ja siihen jutusteluun on ihan selvasti tullut savy.

Semmonen astetta hiljaisempi. Hiukan arempi ja ujompi. Ja osin...mietteliaampi. Ja sita jutustelua saattelee toisinaan huokailu.

Kaikista ihaninta on kuitenkin se, etta tytto sanoittaa tuota jannistystansa. Kertoo, mika jannittaa. Tanaan paallimmaiseksi ajatukseksi nousee kiusaaminen. Etta mitas jos...

Mie en kesta. Pysy nahoissani. Kun...muakin jannittaa:alien::barefoot:. Ihan pirusti. Etta miten sita osaan olla.

Se tuki ja turva. Kun oppipoikana jalleen olen... Tosin - mulla on tassa onneksi naita opettajia. Kolme kappaletta. Maailman parhaita :love:. Etta kylla me taa selatetaan, yksi koulun aloitus...ja sita seuraava kouluvuosi!
Jotenkin mulla on semmoinen tunne, että sinä osaat.
Niinku Frodo Reppulille sanottiin: "Jos et sinä löydä tietä niin ei kukaan".
 
Tiiättekö (toivottavasti ette...) miten tyhmä olo voi olla ihmisellä välillä. Lainasin puolisukulaiselle (luotettevalle) viime talvena kohtuullisen summan rahaa. Eipä näy lyhennyksiä ei. Ei taida olla toivoa saada enää rahaa takaisin. Enhän mä oliskaan tarvinnut niitä :cry:
 
Jotenkin mulla on semmoinen tunne, että sinä osaat.
Niinku Frodo Reppulille sanottiin: "Jos et sinä löydä tietä niin ei kukaan".
Nokun emmietiia:barefoot:

Jotenkin nyt on enempi liikenteessa semmosta elli epavarma- mimmia...siis - kyllahan noi ipanat parjaa mutta ma en taija vissiin :D:barefoot:. Ilmassa on niin selvasti tammosta lahes itteenikin hairitsevaa ja hammentavaa herkkyytta ( :sick: - amparia tahan kohtaan tai jotain...)...kasvattelen torstaille pakahtumisovereita...

Joskus ois niin viisautta ja hienoo olla vahemman pumppuosaston paalla eleleva tyyppi.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä